بازدید 7092

پيراهن آديداس ايران در جام جهاني چه زماني رونمايي مي شود؟

کد خبر: ۷۸۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 25 March 2018

درحالی که كمپاني آدیداس تقریبا از كيت لباس‌های تمام تیم‌های طرف قراردادش رونمایی کرده است، خبری از لباس‌های ایران نیست و أين موضوع باعث نگراني هواداران و رسانه ها شده لست.

به گزارش تابناك ورزشي، به نقل از ساعت٢٤ درحالی که قرار بود پيش از فرارسيدن سال جديد و در ايّام پاياني اسفند ماه لباس های جدید تیم ملی ایران رونمایی شود، هنوز خبری از این لباس ها نیست. تیم ملی در بازی با تونس هم با همان لباس های طرح عادی آدیداس به میدان رفت و خبری از لباس های سفارش ایران با طرح یوزپلنگ نبود.

تيم ایران که به گفته مسئولان فدراسیون به خاطر قوانین تجارت نتوانسته با این شرکت سرشناس قرارداد اسپانسری ببندد قرار بود لباس های جدیدش را در اسفندماه رونمایی کند و احتمالا محموله های جدیدش را بتواند برای این بازی های فیفادی استفاده کند اما هنوز خبری از رونمایی لباس های مان نیست.

محمدرضا ساکت در آبان ماه ٩٦ گفته بود: «از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آدیداس منعقد شده بود که پس از مذاکرات رئیس فدراسیون در آلمان با این شرکت، این تفاهم‌نامه رسما به بخش خاورمیانه ارجاع داده و در نهایت امضا شد. در این مدت، لباس تیم ملی توسط شرکت آدیداس تأمین شد و قرار است در تاریخ 10 بهمن ماه لباس تیم ملی در جام جهانی به فیفا ارائه شود. در آن روز، لباس‌های تعیین شده تیم‌ها باید به تأیید فیفا برسد. برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های این کار صورت گرفته است.»

او ادامه داده بود: «در ماه مارس (10 اسفند تا 10 فروردین 97)، طبق برنامه‌ریزی اعلام شده آدیداس از لباس تیم ملی و همچنین کشورهای تونس و مصر رونمایی می‌کند. دلیل انتخاب این زمان به خاطر نگرانی‌های شرکت مذکور برای رعایت قانون کپی رایت بود. ضمن اینکه در رابطه با کیفیت، طراحی و نوع تکنولوژی استفاده شده لباس نیز، مذاکرات صورت گرفته و همه چیز پیش بینی شده است. قرارداد نهایی و یک ساله هم در ماه جاری مجددا با آدیداس امضا می‌شود. تفاهم نامه‌ای که سال پیش در همین مقطع انجام شد، به قرارداد یک ساله تبدیل می‌شود.»

مدیر تیم های ملی فوتبال همچنین از آماده بودن طرح تیم ملی حرف زده و اعلام کرده برای جلوگیری از کپی رایت و محرمانه بودن آن، منتشر نشده است. با این وجود در فاصله 7 روز به پایان تاریخ اعلام شده از سوی ساکت، خبری از لباس های جدید نیست. لباس هایی که با تخفیف 70 درصدی به ایران فروخته شدند تا ایران تنها کشوری در میان 32 تیم بازی ها باشد که برای بودن در جام جهانی لباس خریده است.

حالا هم هیچ چیزی اعلام نشده درباره طرح جدید لباس ها و تقریبا این ظن قوت گرفته که خبری از بازگشت یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی مان نباشد و دوباره لباس های سفید و قرمز طرح آدیداس را بر تن شاگردان کی روش بکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار