بازدید 1678

کاهش ۵۰ درصدی شهریه برخی رشته‌های کم تقاضا

کد خبر: ۷۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 25 March 2018

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: برای برخی رشته محل های کم‌تقاضا کاهش شهریه تا سقف ۵۰ درصد در نظر گرفته می شود.

به گزارش مهر، علیرضا رهایی با بیان اینکه امکان کاهش شهریه در برخی رشته محل های دانشگاه وجود دارد، گفت: براساس مصوبه هیات رئیسه، برای برخی رشته محل های کم‌تقاضا کاهش شهریه تا سقف ۵۰ درصد در نظر گرفته می شود.

وی افزود: تمامی واحدها در این زمینه فعال هستند و در صورت بررسی و تایید در کمیسیون های هیات امنا، از تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشجویان می توانند با مراجعه به واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از رشته محل هایی که مشمول تخفیف شهریه شده‌اند، اطلاع یابند.

رهایی با اشاره به اجرای طرح تعاون استانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح مورد استقبال واحدهای دانشگاه قرار گرفت. در این طرح ضمن تکمیل بار موظفی اعضای هیات علمی از بار حق‌التدریس واحدها به میزان قابل توجهی کاسته می شود که این موضوع منجر به کاهش هزینه واحدهای دانشگاهی می شود.

ایجاد رشته محل های جدید در واحدهای دانشگاهی

وی درباره ایجاد رشته محل های جدید در واحدهای دانشگاهی گفت: خوشبختانه شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه فعال شده و سعی می شود با انجام مطالعات تطبیقی و با توجه به نیازهای موجود در هر استان، امکان ایجاد رشته های جدید فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری این دوره ها نتایج مثبتی از جمله تکمیل ساعت موظفی اعضای هیات علمی، بالا بردن سطح علمی کارشناسان و متخصصان صنایع مختلف کشور و کمک به ایجاد درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه به همراه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان