بازدید 4135

تصادفات اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: براثر واژگونی ۳ دستگاه خودرو سواری که در جاده‌های استان رخ داد ۴ نفر از هموطنان کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۷۸۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 24 March 2018

تسنیم نوشت: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: براثر واژگونی ۳ دستگاه خودرو سواری که در جاده‌های استان رخ داد ۴ نفر از هموطنان کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ حسین پورقیصری پیرامون حوادث جاده‌ای 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور "اردکان"، ماموران پاسگاه پلیس راه به منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند که متاسفانه در این حادثه 2 نفر از سرنشینان کشته و 3 نفر دیگر مجروح شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در آزادراه "امیرکبیر"، خبر داد و گفت: در این حادثه نیز یک کودک 5 ساله فوت کرد و 2 نفر از سرنشینان دیگر خودرو مجروح و روانه بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری "ام وی ام " نیز در جاده "اصفهان - شیراز" در یک محور روستایی از جاده منحرف و واژگون شد که در این حادثه هم راننده براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و یکی از سرنشینان خودرو مجروح شد.

وی با بیان اینکه تمام حوادث رانندگی مذکور بر اثر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، گفت: این حوادث بین ساعات 16 تا 23 شب رخ داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار