بازدید 18100
فوتو نیوز «تابناک»؛

کمال خرازی، ادعای امیرانتظام را تکذیب کرد/ایرانی‌ها ۴۰۰ دلار بیشتر از بقیه در ترکیه هرینه می‌کنند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 23 March 2018

عطیه اسدالله- تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۰
400 دلار میشه 2 تومن
تو راست میگی !!!!!؟؟؟
این همه خروج ارز از کشور برای سفر توریستی خوب همینجا چرا نباید زمینه باشه تا مردم خرج کنن فقط ایرانی ها مشتری پروپا قرص سواحل ترکیه هستند اینو از میزان خرجی که اعلام شده میشه فهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
نه اخوي فقط حج و عتباته كه بايد تعطيل بشه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
علتش اینه که تو ترکیه عزت و احترام دارن خرید سوغاتی مخصوصا پوشاک خیلی ارزونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
برای خرید مایحتاج خود از قبیل پوشاک به آنجا میروند و با این کار هزینه سفر خود هم تامین میشود و همچنین اجناس با کیفیت اروپایی خریداری می کنند.
بنده اشخاصی را میشناسم که حتی برای جهیزیه از انجا اقدام کرده اند.
آقای خرازی جریان کفش و پا برهنه تو زندان فقط با تکذیب کردن
مگر قرار بوده تایید کنه؟
بازبی کارشناسی وبدون برنامه کاردرست کنن برامملکت ودلال ها هم حالش ببرن
آیا بستن دروازه های مملکت روی کالای خارجی عملی است؟ ما هنوز بنزین، خودرو، قطعات و لوازم یدکی، و ... وارد می کنیم.
سعدی در گلستان، خاموشی بجا را عامل دور شدن از سرزنش دیگران می داند و در این باره چنین حکایت می کند: «بازرگانی در تجارت هزار دینار زیان دید و به پسر خود سفارش کرد که این موضوع را با کسی در میان نگذارد. وقتی فرزند سبب را پرسید، بازرگان مصلحت این کار را این گونه عنوان کرد که بیان کردن این ضرر، سبب دو برابر شدن غم و اندوه می شود: یکی به دلیل از دست رفتن سرمایه و دیگری به سبب سرزنش همسایه».
ایرانیها ی پولدار پولاشون می برند ترکیه. ترکیه هم بمبهاشو می ریزه روی سر کردهای سوریه ترکیه ومسولین هم هماهنگ شده در سکوت مطلق هستند. و اینجاست که باید گفت وای بر سیاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
خوب اگر در کشور فضای مناسبی بود لازم نبود برند ترکیه
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
کردهای سوریه نه ، گروههای تروریستی کرد درسته ، شما هم اگر ناراحتی به این دلیله که خودتم احتمالا عاشق ترور و آدم کشی هستی ، میتونی زودتر بری خودتو به پ ک ک و ی پ گ و یا بقیه تروریستای کرد معرفی کنی
لازم به تکذیب نیست بگویند چرا هنگامیکه بازرگان میگوید همه مذاکرات زیر نظر او و دیگرا ن بوده چنین مسئله ای پیش می‌آید. لطفا مسئله را سریع روشن کنید که بی اعتمادی رو به افزایش است.
به ما گفتند که مردم زیر خط فقر هستند و کسی به خارج از کشور نمی رود که!!!!!!!!
اون کفشهایی که امیر انتظام با پتو توی زندان ساخته بود رو باید محکم کوبید تو صورت کسانی که امثال امیرانتظام رو به ناحق به این روز انداختن....
اقاى امير انتظام در مصاحبه با دهباشى گفت از فطب زاده در ارتباط با احضارم سئوال كردم در جريان نبود، حال سئوال از اقاى خرازى اينست كه با توجه به درخواست دادستانى كه لاجرم نشانگر اهميت مسئله است نبايد وزير خارجه وقت را در جريان مى گذاشتند !؟
توریست های خارجی که به ترکیه میرن از چند کشور اروپایی دیگه هم بازدید می کنن برای همین زیاد در ترکیه خرج نمی کنن ولی ایرانی ها به ترکیه میرن و برمی گردن پس پولاشون هم همونجا خرج می کنن یک معادله ساده س
هر وقت اسکله های غیر مجاز که واردات اکثریت کالای قاچاق را انجام میدهند را بستند آنوقت میشود باور کرد که خواست واقعی آقایان قابل انجام است
ای وا ی
ترکیه هم یک کشور مسلمان است مردم برن در بلاد کفر مثل روسیه خرج کنند خوشحال می شوید؟
ایرانیها بیشتر پولشان را در کارخانه استانبول خرج می کنند!
این هزینه ها یی که ایرانیان در ترکیه و ایضا در اذربایجان، ارمنستان ، گرجستان، روسیه، دوبی و ... می نمایند نشان از وجود واقعی و فیزیکی ایرانیانی دارد که نمی توانند آن چه را دوست دارند و طالب آن هستند در کشور خودشان شاهد باشند. ایا این همان نبود آزادی های اجتماعی نیست. لطفا اشتباه نگیرید منظورم رفتارها و خواسته های بهنجار و آزادی در انجام و اقتاع آن است.
آقای علم الهدی برای تست محبوبیت خودش و پشتیبانی از مردم در مشهد فتوا دهد که کسی جنس خارجی مصرف نکند و سپس یک آمار بگیرد و به مردم بدهد .
ترکیه کشور زیبا و منحصربفردی هست. سالانه نزدیک 30 الی 40 میلون توریست به ترکیه میرود که سهم ایرانیها زیاد نیست.
کمال خرازی تا حالا یک حرف درست گفته،که این دفعه گفته باشه؟
وقتی با هزینه دو شب هتل تو شیراز میتونم یک هفته استانبول رو بگردم و کلی هم خرید با کیفیت و ارزون داشته باشم مگه مرض یا درد دارم پولمو خرج ایران گردی کنم میرم همون ترکیه یا دبی یا گرجستان
این خرازی را با یک من عسل هم نمی توان خنداند.
سلام میکرفونهای اقای علم الهدا وارداتی واز نوع چینی میباشد اول از خود شروع کنیم
چرا میبرین کیف پولتونو میبینید آخه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی