بازدید 3378

توصیه های پلیس به مسافران در اماکن اقامتی

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مسافران نوروزی مقیم در مسافرخانه ها یا هتل ها توصیه کرد: اگر زنگ اتاقتان در مسافرخانه یا هتل به صدا درآمد بدون شناسایی فرد پشت در، پاسخی ندهید.
کد خبر: ۷۸۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 23 March 2018

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مسافران نوروزی مقیم در مسافرخانه ها یا هتل ها توصیه کرد: اگر زنگ اتاقتان در مسافرخانه یا هتل به صدا درآمد بدون شناسایی فرد پشت در، پاسخی ندهید.

احمد کاهه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: چنانچه اتاق شما مجهز به چشمی است از آن نگاه کنید، در صورتی که شخصی ادعا کرد مستخدم است، با پذیرش تماس بگیرید و در این خصوص، سووال کنید که آیا آنها کسی را به اتاق شما فرستاده اند، و اگر فرستاده اند به چه منظور این کار را کرده اند.
وی ادامه داد: درصورتی که دیر وقت به هتل باز می گردید سعی کنید که از ورودی اصلی وارد هتل شوید. هوشیار باشید و قبل از ورود به پارکینگ، اطراف خود را نگاه کنید.
کاهه اضافه کرد: هر وقت در اتاقتان هستید درها را بطور مطمئنی ببندید و از تمام قفل های موجود استفاده کنید.
مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی افزود: اطمینان حاصل کنید که تمام پنجره ها و درهای کشویی قفل هستند و همیشه هنگام شب نیز پرده ها را بکشید.
کاهه گفت: کلیدهای اتاقتان را بی جهت در معرض دید عموم قرار ندهید یا آنها را بی دقت روی میز رستوران یا سایر جاهایی که به راحتی دزدیده می شوند، رها نکنید.
وی ادامه داد: با نشان دادن مبالغ زیادی وجه نقد و یا جواهرات گران قیمت توجه دیگران را به خود جلب نکنید. زمانی که تنها هستید همراه افراد غریبه ای که از وجود آنها احساس ناامنی می کنید وارد آسانسور نشوید.
این مقام نیروی انتظامی گفت: هرگز وجه نقد یا اشیاء با ارزش را در اتاق خود رها نکنید، می تواند از قسمت پذیرش در خواست کنید که شما صندوق امانات بدهند.
کاهه خمچننی گفت وگوی خود با ایرنا را با دو توصیه مهم به مردم به پایان رسید و آن اینکه هرگز شماره اتاق خود را علنی نگویید و دیگر اینکه افراد ناآشنا را به اتاق خود دعوت نکنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی