بازدید 7142

برد ۳۰ میلیارد دلاری اقتصاد روسیه با انتخاب پوتین!

به گفته ی رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، با انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به سمت ریاست جمهوری روسیه سیاست اقتصادی ای که وی در خصوص (سرمایه گذاری) در پیش گرفته و باعث افزایش قابل توجه جذب سرمایه ی خارجی در این کشور شده بود ادامه خواهد یافت. 
کد خبر: ۷۸۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 21 March 2018

برد ۳۰ میلیارد دلاری اقتصاد روسیه با انتخاب پوتین!به گفته ی رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، با انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به سمت ریاست جمهوری روسیه سیاست اقتصادی ای که وی در خصوص (سرمایه گذاری) در پیش گرفته و باعث افزایش قابل توجه جذب سرمایه ی خارجی در این کشور شده بود ادامه خواهد یافت. 

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، به گفته ی کریل دیمیتریف رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه '' از آنجا که انتخابات تمام شده، سرمایه گذاران نهادی می توانند به طور فعال ‍‍پروژه هایی که بر روی آن ها فعال هستند را در میان مدت اجرایی کرده و این (موضوع) می تواند به میزان ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار سرمایه ی بیشتر وارد اقتصاد روسیه کند''. 

برد ۳۰ میلیارد دلاری اقتصاد روسیه با انتخاب پوتین!

دیمیتریف در ادامه افزوده است که ''نتایج انتخابات گواه آن است که سیاست های اقتصادی ای که هدف آن تحقق بسترهای باالقوه ی سرمایه گذاری در روسیه است ادامه خواهد یافت''. لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری روسیه در روز ۱۸ مارچ ماه جاری میلادی انجام شد و ولادیمیر پوتین موفق شد با ثبت رکوردی جدید ۷۶.۷ درصد آرای شمارش شده را از آن خود کند. 

باید به این نکته اشاره گردد که آخرین آمارها حاکی از آن است که علیرغم اتهامات وارد شده علیه روسیه توسط بریتانیا در خصوص احتمال دست داشتن این کشور در مسموم کردن جاسوس سابق روس، بازار داخلی سرمایه در روسیه شاهد جذب سرمایه توسط سرمایه گذاران خارجی بوده است. 

در این رابطه، تحقیقات انجام شده توسط یکی از بانک های روسیه نشان می دهد که در هفته ی منتهی به ۱۴ مارچ ماه جاری میلادی سرمایه گذاران خارجی به میزان ۱۴۶ میلیون دلار در روسیه سرمایه گذاری کرده اند. لازم به ذکر است که حجم سرمایه گذاری خارجی در هفته ی پیش از بازه ی زمانی نامبرده ۱۱۲ میلیون دلار بود.

همچنین، مطالعاتی که توسط یکی از موسسات اقتصادی بریتانیا انجام شده نشان می دهد که در نیمه ی نخست سال ۲۰۱۷ میلادی اقتصاد روسیه ۱۴ میلیارد دلار به طور مستقیم سرمایه ی خارجی جذب کرده است. به گفته ی ماکسیم اورشکین، سرمایه گذاری ۱۴ میلیاردی در اقتصاد روسیه  در سال ۲۰۱۷ هیچ گاه سابقه نداشته است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر