بازدید 4754

روش‌های سرقت خودرو در نوروز

کد خبر: ۷۸۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 20 March 2018

در ایام نوروز دزدان خودرو بیکار نبوده و از هر فرصتی برای سرقت استفاده می‌کنند.

به گزارش میزان، در این ایام فقط سارقان خانه فعال نیستند، بلکه سارقان خودرو و لوازم آن هم همچنان فعال هستند. در مسافرت باید مراقب خودروی خود باشید تا مجبور نشوید بدون ماشین به شهرتان برگردید.

به لحاظ ایمنی، خودروی خود را به وسایل امنیتی و تاخیرانداز مانند قفل فرمان و پدال تجهیز کنید. خودرو را در اختیار افراد غریبه و به بهانه‌های مختلف حتی برای لحظاتی قرار ندهید. از گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو حتی برای لحظاتی کوتاه خودداری کنید. پس از ترک خودرو از بسته بودن در‌ها و شیشه‌ها مطمئن شوید. از پارک کردن خودرو در جا‌های تاریک و دور از دید بپرهیزید و در صورت امکان خودرو را در پارکینگ پارک کنید. هنگام خرابی خودرو هیچگاه نگذارید کسی پشت فرمان خودروی شما بنشیند.

در صورت وقوع هرگونه حادثه و مراجعه به مراکز درمانی خونسردی خود را حفظ کرده و وسیله نقلیه‌تان را در جای مطمئن پارک و قفل کنید.

تصادفات ساختگی شگرد برخی سارقان است؛ در این موارد احتیاط کرده و خودروی خود را خاموش کنید. هیچ‌وقت کودکان خردسال را تنها در خودرو رها نکنید. اسناد و اوراق با‌ارزش را در ماشین نگهداری نکنید. به‌هیچ‌وجه خوراکی و نوشیدنی از افراد ناشناس دریافت نکنید. تا حد ممکن از گذاشتن وسایل بر روی سقف خودرو خودداری کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر