بازدید 3445

مشکلات بودجه گریبانگیر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها

کد خبر: ۷۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 20 March 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: مشکل در تخصیص بودجه گریبانگیر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در دانشگاه‌ها است و تاثیر منفی در وضعیت دانشجو می‌گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: در حقیقت ما در دانشگاه تهران مشکل عدم تخصیص بودجه در معاونت دانشجویی داریم.

وی ادامه داد:در سال 97 ، فقط 50 درصد بودجه به ما تخصیص پیدا کرده است به طوری که روند تخصیص های بودجه در 6 ماه اخیر، دانشگاه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است، در همین راستا دانشگاه‌ها در تلاشند به کمک حداقل‌ها، مشکلات و نیازهای رفاهی حوزه دانشجویی را رفع کنند اما در نهایت برای ریشه کن کردن این مشکل باید با سازمان‌های ذیربط همکاری داشته باشیم.

مشکلات بودجه‌ای سال 96 تاثیر منفی در عملکرد دانشگاه تهران داشت

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: متاسفانه تخصیص بودجه سال گذشته هم به درستی انجام نشد و ما را با مشکل جدی روبه‌رو کرد، باید بدانیم هر ناهماهنگی در تخصیص بودجه دانشگاه‌ها تاثیر مستقیم و منفی بر شرایط دانشجویان دارد.

به نژاد افزود: با شرایط فعلی باید مباحث مربوط به حوزه دانشجویی را با حداقل‌ها پیش ببریم، به طور حتم اردوها و مسابقات دانشجویی تحت شعاع مشکلات تخصیص بودجه قرار می‌گیرند و با کیفیت مطلوب برگزار نمی‌شوند.

وی گفت: امیدواریم تخصیص بودجه به درستی انجام شود تا بتوانیم امکانات رفاهی مطلوبی برای دانشجویان در نظر گیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها