بازدید 2981
عضو هیات رئیسه مجلس:

سوال از رئیس جمهور منتفی نشده است

امضاهای سوال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت موسسات مالی غیرمجاز ابتدا از حدنصاب افتاد اما باز مجدد با همان مضمون ولی ادبیات متفاوت دوباره به جریان افتاد.
کد خبر: ۷۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 20 March 2018

امضاهای سوال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت موسسات مالی غیرمجاز ابتدا از حدنصاب افتاد اما باز مجدد با همان مضمون ولی ادبیات متفاوت دوباره به جریان افتاد.


به گزارش جماران؛ عضو هیات رئیسه مجلس، آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور را تشریح کرد.

محمدعلی وکیلی با اشاره به آخرین وضعیت سوال از رئیس جمهور در مجلس، گفت: امضاهای سوال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت موسسات مالی غیرمجاز ابتدا از حدنصاب افتاد اما باز مجدد با همان مضمون ولی ادبیات متفاوت دوباره به جریان افتاد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی اعتباری منتفی نشده است، افزود: یکی دیگر از سوالات از رئیس جمهور از سوی آقای ذوالنور پیگیری می شد که این با 5 محور طبق شنیده ها از حدنصاب افتاده است.

کمیته ای وضعیت امضاهای صورت گرفته برای سوال از رئیس جمهور را بررسی می کند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه فرضیه از حد نصاب افتادن سوال دوم از رئیس جمهور از سوی امضا کنندگان مورد تایید نیست، تصریح کرد: برای راستی آزمایی این موضوع کمیته ای در حال بررسی موضوع است.

وی با بیان اینکه با راستی آزمایی منتفی شدن سوال از رئیس جمهور یا پیگیری آن مشخص می شود، گفت: کمیته مذکور کار خود را آغاز کرده و از نظر ما این سوال از حد نصاب امضاها افتاده است.

وکیلی با تاکید بر اینکه امضای مختومه شدن سوال دوم نیز در آن مندرج شده است، افزود: چون پیرامون صحت امضاها تردید شد هنوز این موضوع اعلام نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت نبود برخی از نمایندگانی که امضاهای آن ها به عنوان امضای انصرافی معرفی شده صحت این موضوع هنوز ثابت نشده اما با اعلام نظر آن ها می توان در خصوص از حد نصاب افتادن این سوال اظهارنظر کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امکان اینکه این سوال نیز مانند سوال اول دوباره با جمع کردن امضا از سوی نمایندگان به جریان بیفتد وجود دارد.

به گزارش جماران؛ سوال 5 محوری از رئیس جمهور شامل سوالات ذیل است:

1- چرا دولت در کنترل قاچاق که یکی از عوامل فلج کننده تولید ملی است، موفق عمل نکرده است.

2- علت استمرار تحریم های بانکی علی رغم اجرایی شدن همه تعهدات برجام از سوی ایران.

3- علت عدم کاهش بیکاری مفرط.

4-علت رکود اقتصادی شدیدن چندین ساله.

5- علت افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل