بازدید 1852

افزایش حمایت وزارت علوم از اردوهای راهیان نور در ۹۷

کد خبر: ۷۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 20 March 2018

معاون فرهنگی وزارت علوم از افزایش بودجه اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: بودجه اردوهای دانشجویی راهیان نور برای سال ۹۷ افزایش یافته، بنابراین حمایت از این اردوها نیز افزایش می یابد.

به گزارش مهر، اردوی دانشجویی راهیان نور بی شک یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها است که با هدف حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها توسط سازمان بسیج دانشجویی راه اندازی شده است.

این اردوها، فرصت مناسبی است تا دانشجویان در محیطی خارج از دانشگاه، بتوانند با مناطق مهم و تاثیر گذار تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند. هرساله بخش قابل توجهی از دانشجویان در قالب این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی بازدید می کنند، ولی ظرفیت های موجود پاسخگوی حجم بالای درخواست‌های دانشجویی نیست.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دراین خصوص به مهر گفت: هرساله تعداد قابل توجهی از دانشجویان، از اکثر مراکز آموزشی و علمی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: بودجه اردوهای دانشجویی راهیان نور برای سال ۹۷ افزایش یافته بنابراین سال آینده حمایت بیشتری از اردوهای راهیان نور دانشجویی صورت خواهد گرفت.وی درباره آمار دانشجویان بازدیدکننده از اردوهای راهیان نور در نوروز ۹۷ گفت: محوریت برگزاری اردوهای راهیان نور با بسیج دانشجویی است آمار نهایی نیز توسط این سازمان اعلام می شود، اما به گفته مسئول اردوهای راهیان نور قرارگاه نور بسیج دانشجویی در نوروز امسال نزدیک به ۲۰۴هزار دانشجو از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد. این درحالی است که سال گذشته ۱۱۰ هزار دانشجو از مناطق جنگی بازدید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر