بازدید 5598

افزایش قیمت بیت کوین پیش از نشست سران جی ۲۰

بر اساس گزارش های منتشر شده، گروهی بین المللی از تنظیم کنندگان مقررات در بانک های مرکزی دنیا به همراه برخی وزیران امور مالی به نهاد جی ۲۰ اعلام کرده اند که بیت کوین ثبات مالی جهانی را تهدید نمی کند و این امر موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال در روز دوشنبه شده است. 
کد خبر: ۷۸۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 19 March 2018

افزایش قیمت بیت کوین پیش از نشست سران جی ۲۰بر اساس گزارش های منتشر شده، گروهی بین المللی از تنظیم کنندگان مقررات در بانک های مرکزی دنیا به همراه برخی وزیران امور مالی به نهاد جی ۲۰ اعلام کرده اند که بیت کوین ثبات مالی جهانی را تهدید نمی کند و این امر موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال در روز دوشنبه شده است. 

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، مارک کارنی که همزمان رییس گروه نامبرده و بانک انگلیس است نامه ای به گروه جی ۲۰ فرستاده و در آن اعلام داشته که به اعتقاد نهاد تحت رهبری او بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خطری برای اقتصاد جهانی محسوب نمی شود. به گفته ی کارنی، اموال مجازی '' به نسبت کل سیستم مالی در دنیا کوچک هستند''. 

در ادامه رییس بانک انگلستان افزوده است که ''حتی با رسیدن قیمت ارزهای مجازی به حداکثر میزان خود در ماه های اخیر، مجموع ارزش همه ی این ارزها کمتر از ۱ درصد ارزش تولید ناخالص داخلی در دنیا است''. نامه ی رییس بانک انگلیس به نهاد جی ۲۰ در حالی فرستاده شده که قرار است سران این نهاد نخستین نشست خود در سال ۲۰۱۸ میلادی را در آرژانتین برگزار کنند.بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است که سران جی ۲۰ در خصوص بیت کوین، سایر ارزهای مجازی و تاثیر آن ها بر ثبات مالی در دنیا به بحث و بررسی بپردازند.  

افزایش قیمت بیت کوین پیش از نشست سران جی ۲۰

این در حالی است که بازار ارزهای مجازی به اخبار مربوط به ارسال نامه توسط کارنی به نهاد جی ۲۰ واکنش نشان داده و این اخبار باعث شده که در روز دوشنبه قیمت بیت کوین با افزایشی ۸ درصدی به مجموع ۸۴۰۰ دلار در هر واحد برسد. لازم به ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر ۵۰ درصد کمتر از حداکثر قیمت خود (۲۰۰۰۰ دلار در هر واحد) در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی قرار دارد. 

افزون بر این، با افزایش قیمت بیت کوین در روز دوشنبه، بر ارزش سایر ارزهای مجازی مانند ریپل، اتروم، بیت کوین کش، کاردانو افزوده شده است. آمارها نشان می دهد که قیمت ۹۰ مورد از ۱۰۰ ارز مجازی برتری که در سایت Coinmarketcap فروخته می شود پس از انتشار اخبار نامبرده افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار