بازدید 3425

آخرین وضعیت جوی کشور در ساعات آتی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در شرق کشور فعال است، به تشریح وضعیت جوی استان‌های شمالی، شمال شرق و غرب، جنوب و مرکز کشور در ساعات آتی پرداخت.
کد خبر: ۷۸۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 19 March 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در شرق کشور فعال است، به تشریح وضعیت جوی استان‌های شمالی، شمال شرق و غرب، جنوب و مرکز کشور در ساعات آتی پرداخت.

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی کشور در ساعات پایانی سال 96 و ابتدای سال 97 اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز در بخش‌های شرقی و شمال شرق به فعالیت ادامه می‌دهد.

وی افزود: در ساعات آتی خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و هرمزگان ابری همراه با رعدوبرق و بارش پراکنده باران خواهد بود که این وضعیت در اواخر وقت پایان می‌یابد و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هوشناسی کشور تصریح کرد: طی ساعات آتی وزش باد موجب خیز گردوخاک در برخی نقاط شرق کشور می‌شود که این وضعیت نیز در روز سه‌شنبه رفع خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: سایر نقاط کشور نیز در ساعات آتی و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جوی پایدار همراه با افزایش دما دارند که این وضعیت از فردا برای شرق کشور نیز پدید می‌آید؛ این افزایش دما در استان‌های شمالی بین 6 تا 8 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه شرق کشور نیز فردا وضعیتی پایدار می‌یابد، گفت: با خروج سامانه بارشی شاهد افزایش دمای 8 تا 10 درجه‌ای در شرق کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جو پایدار در غالب نقاط کشور تا اواخر هفته حاکم است، گفت: فقط در عصر روز چهارشنبه شاهد عبور موج بارشی از غرب و شمال کشور خواهیم بود که موجب شمالی شدن جریانات و بارش‌های پراکنده به همراه رعد و برق در استان‌های ساحلی خزر، شمال غرب و آذربایجان‌ها می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با 7 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 28 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 17 درجه بالای صفر رسید که در روزهای آتی شاهد افزایش دما خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان