بازدید 10954
فوتبال اروپا

پوکر رونالدو در برد6گله و اعلان جنگ به مسی برای کفش طلا

ستاره بازی رونالدوی پرتغالی بود که در دقایق 11، 48، 64 و 90، 4 گل زد و به اصطلاح یک «پوکر» رقم زد. ستاره پرتغالی خود را رسما به کورس آقای گلی با مسی رساند و عقب ماندگی بسیار بزرگ را با گلزنی های سریالی و آمادگی عجیب خود جبران کرد.
کد خبر: ۷۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ 19 March 2018

کریس رونالدو که تا امشب موفق به باز کردن دروازه دو تیم در لالیگا نشده بود، با به ثمررساندن چهار گل توانست ضمن شکستن طلسم این تیم، خود را رسما به کورس آقای گلی با مسی برساند و عقب ماندگی بسیار بزرگ را با گلزنی های سریالی و آمادگی عجیب خود جبران نماید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم رئال مادرید با برتری پرگل 6 بر 3 خانگی مقابل خیرونا در بازی هفته بیست و نهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) بیش از پیش به اتلتیکوی رده دومی نزدیک شد. ستاره بازی رونالدوی پرتغالی بود که در دقایق 11، 48، 64 و 90، 4 گل زد و به اصطلاح یک «پوکر» رقم زد. دیگر گل‌های رئال توسط واسکس در دقیقه 59 و بیل در دقیقه 86 به ثمر رسید و خیرونا هم به وسیله استوانی در دقایق 29 و 67 و خوانپه در دقیقه 88 به گل رسید.

در این دیدار خیرونا نمایش شجاعانه ای در سانتیاگو برنابئو داشت اما در نهایت این رئالی ها بودند که به لطف درخشش کریس رونالدو و چهار گل او توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند. اتلتیکومادرید یک‌شنبه شب برابر ویارئال قرار گرفت و پیروزی یک بر صفر را با شکست دو بر یک عوض کرد تا فاصله اش با بارسلونای صدرجدولی به 10 امتیاز برسد و برای نایب قهرمانی هم رئال را پشت سرش ببیند.

پوکر رونالدو در برد6گله و اعلان جنگ به مسی برای کفش طلا

شرح گل ها
دقیقه 11، رونالدو برای رئال مادرید: ارسال زمینی و محکم تونی کروس از سمت چپ، با ضربه محکم و سرضرب رونالدو از مرکز محوطه جریمه، وارد دروازه خیرونا شد.

دقیقه 29، استوانی برای خیرونا: کارواخال در سمت راست زمین رئال مادرید نزدیک به نقطه کرنر مرتکب خطا شد. توپ روی دروازه ارسال شد و استوانی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

دقیقه 48، رونالدو برای رئال مادرید: با پاس عمقی زیبای کواچیچ، رونالدو در موقعیت تک به تک با یک ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 59، وازکز برای رئال مادرید: یک کار تیمی زیبا از رئال مادرید. بنزما پس از جا گذاشتن مدافع مستقیمش توپ را به رونالدو سپرد و رونالدو توپ را برای وازکز در مقابل دروازه مهیا کرد و او با یک ضربه پای راست به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه 64، رونالدو برای رئال مادرید: بنزما در حالی که مدافعان خیرونا خسته به نظر می رسیدند فرار خوبی را آغاز کرد. ضربه او توسط دروازه بان برگشت داده شد اما رونالدو در ریباند حاضر بود و توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 68، استوانی برای خیرونا: روی یک ضربه ایستگاهی، بازیکنان خیرونا توپ را کوتاه به سمت چپ فرستادند و بعد توپ روی دروازه ارسال شد. استوانی بالاتر از کارواخال با ضربه سر دروازه را باز کرد.

دقیقه 86، گرت بیل برای رئال مادرید:یک گل تاتنهامی! مودریچ توپ را برای بیل مهیا کرد و او با یک فرار زیبا، دروازه بان را با ضربه اش مغلوب کرد.

دقیقه 88، خوانپه برای خیرونا: ارسال کرنر از سمت راست و ضربه خوانپه که توسط مدافعان رئال مادرید یارگیری نشده بود.

دقیقه 92، رونالدو برای رئال مادرید: پاس عمقی زیبای کروس به رونالدو رسید و او با یک ضربه پای راست در نزدیکی نقطه پنالتی، دروازه را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار