بازدید 4132

ربایندگان سه تبعه ایرانی در ترکیه دستگیر شدند

6 عضو یک شبکه تبهکار ترکیه که اکتبر سال گذشته میلادی یک تاجر ایرانی را ربوده بودند، توسط پلیس امنیت ترکیه دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 18 March 2018

 6 عضو یک شبکه تبهکار ترکیه که اکتبر سال گذشته میلادی یک تاجر ایرانی را ربوده بودند، توسط پلیس امنیت ترکیه دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روزنامه سوزجو، اکتبر سال گذشته میلادی یک میلیاردر ایرانی که به همراه 2 خواهر خود تعطیلات به ترکیه آمده بودند، توسط سه مامور قلابی ربوده شدند.
به نوشته این رسانه، ربایندگان این اتباع ایرانی که خود را از نیروهای سازمان اطلاعاتی ترکیه(میت) معرفی کرده و آنها را پس از ربایش به مکانی متروکه در منطقه آیازاغا منتقل شده بود، با تلاش ماموران پلیس ترکیه دستگیر شدند.
به نوشته این رسانه، پس از اطلاع رسانی خانواده ربوده شدگان به پلیس ترکیه و با گذشت 30 ساعت از این واقعه، اتباع ایرانی آزاد شدند اما دارایی نقدی آنها در حدود 500 هزار یورو در چنگ باند تبهکار ماند.
سوزجو اضافه کرد: با شکایت این خانواده ایرانی، تحقیقات پلیس ترکیه برای یافتن سرنخی از ربایندگان آغاز شد و پس از بازبینی تصاویر ضبط شده از هتل محل اقامت آنها، اصالت انگلیسی 2 نفر از تبهکاران که به انگلیس متواری شده بودند، اثبات شد.
این رسانه نوشت: با تکمیل تحقیقات توسط ماموران اطلاعاتی، پلیس امنیت ترکیه در عملیاتی محرمانه، یک بلژیکی، 2 ایرانی و سه ترکیه ای و در مجموع 6 عضو این شبکه تبهکاری را در فرودگاه آتاتورک استانبول دستگیر کرد.
به نوشته این رسانه، پلیس ترکیه در ادامه تحقیقات 500 هزار یورو پول سرقت شده از اتباع ایرانی را از چنگ تبهکاران در آورده و به آنها بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار