بازدید 2259

آمادگی کانون صنفی اساتید حق‌التدریس برای همکاری با دولت

کد خبر: ۷۸۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 18 March 2018

کانون صنفی کشوری اعضای هیات علمی حق التدریس آمادگی خود را برای همکاری با دولت در تمامی زمینه‌های اجرایی با توجه به توانمندی‌های اساتید در تمامی رشته‌ها و تخصص‌ها اعلام کرد.

به گزارش آنا، اعضای شورای سیاستگذاری کانون کشوری اساتید حق التدریس دانشگاه‌ها و اعضای هیات مدیره کانون کشوری با مشاورین و معاون رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری، نشستی برگزار کردند.

در این نشست کانون صنفی کشوری اعضای هیات علمی حق التدریس، آمادگی خود را برای همکاری با دولت تدبیر و امید در تمامی زمینه های اجرایی با توجه به توانمندی های اساتید در تمامی رشته ها و تخصص ها اعلام کرد.

محمد سلامت بخش، رئیس کانون کشوری اعضای هیات علمی حق التدریس، تلاش اساتید برای کمک به دولت و تخصصی تر انجام شدن پروژه ها با مشاوره اساتید را از اهم اهداف اصناف و کانون بر شمرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان با حمایت از انجمن ها و کمک به کانون، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

حجت الاسلام تیموری تبار، از عضای هیات مدیره کانون کشوری اعضای هیات علمی حق التدریس افزود: باید به دولت تبریک گفت که در راستای تحقق اهداف حقوق شهروندی و شعار لزوم نقش آفرینی نخبگان در توسعه جامعه، پس از دو دهه در راستای تشکیل انجمن ها و کانون صنفی اساتید حق التدریس در سطح استان‌ها و کشورهمراهی کرد.

وی ادامه داد: می بایست تاکید کرد که این تشکل فرهیختگان و نخبگان روان کننده تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهند بود، درخواست ما از دولت مردان این است که از این ظرفیت بزرگ به نفع توسعه کشور استفاده کنند.

در ادامه، کاظم پالیزدار، مشاور معاون اول رییس جمهور گفت: نیازمند همراهی اساتید در نشر گفتمان و اجرایی کردن اهداف مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم، اساتید در راستای شفاف سازی اداری طرح های عملیاتی خود را ارایه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار