بازدید 6205

اطمینان کی‌روش به چپ و راست تیم ملی

کد خبر: ۷۸۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 18 March 2018

در فاصله سه ماه تا جام جهانی روسیه، به نظر می رسد سرمربی تیم ملی درخصوص مدافعان چپ و راست به جمع بندی رسیده است و نیروی جدیدی دعوت نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آقایی و میلاد محمدی مدت هاست که به مدافعان چپ اصلی تیم ملی تبدیل شده اند و با عملکرد خوب شان، اجازه حضور به دیگر بازیکنان را نمی دهند. حتی محمد انصاری که در پرسپولیس به عنوان مدافع چپ به میدان می رود، در تفکرات کی روش یک دفاع میانی به حساب می آید. در سمت راست هم رامین رضاییان و وریا غفوری رقیبی ندارند و به نظر می رسد تنها برای جای فیکس رقابت می کنند. 

روز گذشته آقایی در بازی با سیرالئون به میدان رفت و نمایش امیدوارکننده ای نیز داشت. میلاد محمدی هم که از بند مصدومیت رها شده، احتمالا در یکی از بازی های نوروزی به میدان می رود و اهالی فوتبال منتظر درخشش او هستند تا خیال شان از این قسمت زمین راحت شود.

 پس از مهرداد پولادی، تیم ملی با فقدان دفاع چپ روبرو شد اما حالا حضور این بازیکنان جوان، کی روش و فوتبالی های ایران را امیدوار کرده تا در چند سال آینده نیز دغدغه ای از بابت دفاع چپ نداشته باشند. در لیست تیم ملی نیز 2 دفاع چپ تنها آقایی و محمدی هستند و بعید است تا جام جهانی روسیه نیز بازیکن دیگری به این پست اضافه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار