بازدید 5165
۱

توضیح هیات فوتبال در خصوص ضرب و شتم داور

کد خبر: ۷۸۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 18 March 2018

اتفاقات عجیب در جدال دو تیم گیلانی و درگیری با عوامل داوری این بازی بازتاب منفی زیادی را در پی داشته و در این رابطه هیات فوتبال گیلان در این خصوص واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار اخبار و عکس‌هایی از درگیری در جریان دو دیدار دو تیم چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی، با واکنش علی وهابی، روابط عمومی هیات فوتبال گیلان همراه بوده است. او در این زمینه اینطور توضیح داد: به دلیل حساسیت دیدار دو تیم چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی از هفته 26 پایانی در تعیین نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان (جام گیل) و معرفی نایب قهرمان به مسابقات جام حذفی کشور از حمید حاج ملک داور توانمند و لیگ برتری استفاده شده بود و تنها از روی اشتباه و سهوا در استفاده عوامل نیروی انتظامی از گاز اشک آور حمید حاج ملک مورد اصابت گاز اشک آور قرار گرفته است.

 وی در خصوص درگیری عوامل یکی از تیم‌ها با کوبل داوری گفت: داور مضروب شده حامد سیری از داوران آیندار گیلان است که به عنوان داور چهارم در حال اعلام وقت اضافه پایان بازی بوده است که مورد هجوم ایمان علی ناطق مالک و مدیرعامل باشگاه چای ناطق، پسر وی و برخی تماشاگران منتسب به این باشگاه قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مملکت هر کی به هر کی شده از بالا تا پایین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان