بازدید 7210
۱
خبر

غول والیبال ایران و آسیا به راحتی منحل اعلام شد!

این که هر مجموعه اقتصادی نیز بدون هیچ حد و مرزی و بدون پیش شرط و تضامین لازم وارد ورزش حرفه ای می شود و به راحتی هم به وظایفش پشت پا می زند و می رود، یکی از ضعف های عمده موجود در مدیریت وزارت ورزش است.کاش مدیران این بانک بجای هزینه در قراردادهای نجومی به ساختن تیمی از پدیده ها و چهره های جوان تر مبادرت می ورزیدند و اینهمه ولخرجی نمی کردند...
کد خبر: ۷۸۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 18 March 2018

بانک خصوصی سرمایه در اقدامی عجیب و یکسویه ، رسما اعلام کرد برای سال آینده در رشته والیبال تیمداری نمی کند تا به این ترتیب ضربه بزرگی به اعتبار والیبال در ایران وارد کند و تیمش را که یکشبه تاسیس شده بود با ولخرجی های صورت گرفته، یک شبه منحل کند.

به گزارش تابناک ورزشی، همین چند روز قبل بود که بانک سرمایه توانست با شکست تیم کم بضاعت اما سختکوش خاتم اردکان عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر والیبال را با هزینه ای نجومی و سرسام آور برای سومین سال متوالی از آن خود کند.دقیقا از همان روز شایعه انحلال تیم بانک سرمایه هم به گوش می رسید؛ اما هیچ کس آن را تایید نمی کرد. با این حال در جلسه ای که امروز برگزار شد، رسما تصمیم مدیران بانک سرمایه برای انحلال این باشگاه اعلام شد!

 بانک سرمایه از ۳ سال قبل با سرمایه گذاری که نه، بلکه با ریخت وپاش کلان در لیگ برتر والیبال شرکت کرد و توانست در این مدت در هر ۳ سال عنوان قهرمانی را با هدایت مصطفی کارخانه و استخدام اکثر ستاره های ملی پوش کسب کند. کسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا برای ۲ سال متوالی دیگر افتخار این باشگاه تازه تاسیس ولی کم رمق بود. حالا با تصمیم مدیران بانک سرمایه این باشگاه منحل شد و فقط یک مسئول تسویه حساب با بازیکنان مشخص شده تا کارهای نهایی را انجام دهد. شاید اگر مدیران این بانک میزان سرمایه هزینه شده را بجای هزینه در قراردادهای نجومی به ساختن تیمی از پدیده ها و چهره های جوان تر اختصاص می دادند و اینهمه ولخرجی نمی کردند، این باشگاه همچنان در سطح نخست والیبال ایران ادامه فعالیت می داد. این که هر مجموعه اقتصادی نیز بدون هیچ حد و مرزی و بدون پیش شرط و تضامین لازم وارد ورزش حرفه ای می شود و به راحتی هم به وظایفش پشت پا می زند و می رود، یکی از ضعف های عمده موجود در مدیریت وزارت ورزش است.

 این خبر قطعا خبر خوشایندی برای ملی پوشان والیبال و فدراسیون نیست چون باشگاهی که در چند سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای در بخش والیبال کرده بود، منحل خواهد شد. هنوز دلیل اصلی تصمیم مدیران بانک سرمایه برای انحلال این باشگاه مشخص نشده؛ اما به نظر می رسد آنها به خاطر کاهش هزینه ها اول از همه روی ورزش دست گذاشته و تیم والیبال را منحل کردند که آسان ترین تصمیم بوده است.

غول والیبال ایران و آسیا به راحتی منحل اعلام شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیم داری بانک سرمایه به چه درد میخوره .بنده سهام دار بانک سرمایه هستم .این بانک حداقل 5 سال می باشد که سود سهام سهام داران را واریز نکرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار