بازدید 6322
واکنش

کی روش:بزدل ها! من پسرخوانده و فامیل در تیم ملی نیاوردم

به تک تک کادرم افتخار می کنیم. ما مثل برادر با هم کار می کنیم. کاش پسرم بود زیرا خیلی خوب کار می کند آیا شما تضادی با خانواده بودن ما دارید؟ اینها اعضای خانواده ما هستند. بفرمایید
کد خبر: ۷۸۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 17 March 2018

سرمربی تیم ملی در پایان دیدار با سیرالئون در مواجهه با خبرنگاران گفت: در چه مورد می خواهید بدانید؟ من هیچ دغدغه ای ندارم. بین شما اهالی رسانه، فقط کسانی هستند که می خواهند تهدید کنند و حمله های ترسووارانه را انجام می دهند اگر می‌خواهند صحبت کنند بیایند چشم در چشم صحبت کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش که به نظر می رسید برای علی کریمی پیام می فرستد، گفت: تاکید می کنم اگر می خواهید در مورد کسانی که با من کار می کنند بدانید، یا در مورد ساختمان پک بدانید بیایید فردا همه چیز را شفاف ارایه می دهیم و مدارک همکارانم و دوره هایی که گذراندند را ببییند من نه پسرخوانده و پسردایی و نه اقوام نزدیکی در تیم ملی دارم. اما یک چیز را از ته دل بگویم کاش کادری که با من کار می‌کنند کاش خانواده من بودند کاش مثل برادر و پسر خوانده من بودند همه مثل یک خانواده هستیم و به تک تک کادرم افتخار می کنیم. ما مثل برادر با هم کار می کنیم. کاش پسرم بود زیرا خیلی خوب کار می کند آیا شما تضادی با خانواده بودن ما دارید؟ اینها اعضای خانواده ما هستند. بفرمایید. این افراد و کادر من روزها بین ۱۸ تا ۲۰ ساعت کار می‌کنند از ۸ صبح تا ۱۲ شب در دفتر باشم آنها کار می‌کنند چه باشم چه نباشم این افراد بدون تعطیلی کار می‌کنند اگر کسی به خاطر اینکه ما مثل یک خانواده کار می کنیم مشکل دارد با ما مشکل دارند. کاش تاج هم اینجا بود تا همه کنار هم بودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل