بازدید 3946

امضای قرارداد همکاری میان دانشکده مهندسی عمان با دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کد خبر: ۷۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 17 March 2018

دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان یک قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، امضا کرد.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نشستی که با حضور «بهمن اکبری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط انجام شد، «احمد شوشتری» مدیر برنامه‌های بین المللی آسیا و آفریقا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و «تحسین علی رفیق» رئیس دانشکده بین‌المللی فنی - مهندسی و تکنولوژی عمان این قرارداد را امضا کردند.

رایزن فرهنگی کشورمان در این نشست با برشمردن اهداف و موضوعات این قرارداد، آن را با اهمیت توصیف کرد و گفت: حضور مسئولان یکی از مهمترین دانشگاه‌های ایران در عمان در راستای گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان است.

«احمد شوشتری» مدیر برنامه های بین المللی آسیا و آفریقا نیز در این نشست گفت: ما در ادامه همکاری های خود به هدف تحکیم روابط علمی دو کشور اقدام به انعقاد این قرارداد کرده‌ایم.

تحسین علی رفیق رئیس دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان نیز ضمن تشکر از همکاری های رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای تمهید این قرارداد، گفت: ما پس از دیداری که از دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشتیم و با درک توانمندی‌های آن دانشگاه، تصمیم گرفتیم توافقنامه همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر را که شامل تبادل استاد و دانشجو و برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک است، امضا کنیم.

وی با تاکید بر جایگاه و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، خواستار انتقال تجربیات دانشگاه‌های ایران به ویژه در رشته‌های خاص فنی و مهندسی و بالا بردن سطح علمی دانشکده مهندسی و تکنولوژی عمان شد.

در ادامه این نشست که با حضور اساتید دانشکده مهندسی و تکنولوژی عمان انجام شد، دو طرف ضمن ارایه گزارشی از وضعیت آموزش عالی کشورهای خود بر ادامه همکاری‌های علمی تاکید کردند.

براساس قرار داد همکاری میان دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دو طرف در زمینه انتقال تجربیات فنی و مهندسی، بالا بردن سطح علمی پژوهش‌ها، تبادل اساتید، بازدیدهای دوره ای دانشجویان و برگزاری جلسات و سمینارهای تخصصی، همکاری خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر