بازدید 3351

ممیزی قبل از چاپ نشریات دانشجویی حذف شده است

کد خبر: ۷۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 17 March 2018

دبیر شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگاه بیرجند گفت: برای نشریات دانشجویی دیگر ممیزی قبل از چاپ وجود ندارد.

به گزارش ایسنا ، حمید بهدانی، اظهارکرد: برای دسته‌بندی نشریات باید اول آنها را رسته بندی کرد و هر کدام از نشریات را باتوجه به موضوعاتی که به آن می‌پردازند در رسته مربوط خودش جای داد.

دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشگاه بیرجند در خصوص فعالیت نشریات در سطح دانشگاه بیرجند عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی نشریات به صورت گاهنامه درآمده تعداد نشریات نسبت به گذشته کمتر شده است.

بهدانی با بیان اینکه در نشریات دانشجویی دیگر ممیزی قبل از چاپ وجود ندارد، گفت: اگر بخواهیم موانع پیشروی نشریات را بگویم شاید طی کردن مسیر اداری برای چاپ یک نشریه دانشجویی توسط مدیر مسئول و وجود مطالب جنجال برانگیز از موانع پیشروی یک نشریه دانشجویی باشد.

وی افزود: نشریات دانشگاه به نسبت قبل در حد کمتری تولید علم می‌کنند اما در دانشگاه بیرجند نشریاتی داشته‌ایم که نشریات تولیدی با مطالب نو و جدید بوده است.

دبیرشورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشگاه بیرجند در مورد کارآمدی بهتر نشریات دانشگاه بیرجند خاطر نشان کرد: در مرحله اول باید به آسیب شناسی نشریات بپردازیم که بدانیم چرا تعداد نشریات نسبت به گذشته کمتر شده و چرا تیم های جدید در نشریات حالت منفعلانه به خود گرفته‌اند.

بهدانی اضافه کرد: بعد از آسیب شناسی باید یکسری دوره‌های تخصصی برگزار شود برای اینکه بتوانیم نشریات در سطح بالایی تولید و منتشر کنیم.

وی یادآور شد: باید حمایت‌هایی از نشریات صورت بگیرد که این حمایت‌ها شامل؛ داوری نشریات و برگزاری جشنواره برای نشریات است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل