بازدید 2207

وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیأت‌علمی نمی‌شویم

کد خبر: ۷۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 17 March 2018

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

به گزارش دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت علوم و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات آئین نامه بازنشستگی اعضای هیئت علمی به خبرنگار خبرگزاری دانشجو توضیح داد: پیشنهاد اصلاحات جدی در تبصره‌های آئین نامه بازنشستگی داشتیم که این امر جزو آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه است و باید در هیئت‌های امنا مورد بررسی قرار می‌گرفت. طبق روال معمول این اصلاح در آئین نامه که به عهده هیئت امناست اتفاق افتاد و تغییرات جزئی در شفاف‌تر شدن قسمت نهایی آئین نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات است.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس دانشگاه علم و صنعت برای دریافت پاداش بالای بازنشستگی گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

غلامی در ادامه درباره شورای عتف گفت: شورای عالی عتف طی این مدت مصوبات کلانی داشته که در قالب طرح‌های مصوب پیگیری می‌شود و گزارش آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شورای عتف اخیرا جلساتی داشته که با تاخیر تشکیل می‌شده، اما ان شاالله در سال آینده این جلسات تشکیل و طرح‌های کلان نیز در آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر علوم در پایان درباره مصاحبه برخی از اعضای هیئت علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی توضیح داد: ما وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیئت علمی نمی‌شویم و این موضوع به بحث‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار