بازدید 4816

لیگ یک/توقف همزمان مثلث مدعیان در روز بردفجر در دربی شیراز

دو تیم ته جدولی راه آهن و صبای قم هم بار دیگر شکست را پذیرا شدند و تقریبا سقوط شان به لیگ دسته دوم قطعی شد. تیمهایی که روزگاری لیگ برتری بودند و حالا در آستانه انحلال و نابودی هستند.
کد خبر: ۷۸۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 17 March 2018

هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز پیگیری شد و در مهمترین دیدارها نفت مسجدسلیمان و بادران در خانه متوقف شدند و نساجی مازندران هم نتوانست از پس مس رفسنجان بر بیاید.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای حساس شاگردان علی سامره در خانه میزبان شاگردان جوادنکونام بودند که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه نتیجه ای در پی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود در آخرین دیدار سال 1396 خاتمه دادند. پیروزی تیم پرهوادار نساجی در این مسابقه می توانست این تیم را 50 امتیازی کند و شرایط بهتری برای آنها رقم بزند، اما تساوی و کسب یک امتیاز آنها را با 48 امتیاز در رتبه پنجم قرار داد. در سوی دیگر تیم مس رفسنجان با این تساوی همچنان در میانه های جدول با 39 امتیاز باقی ماند.

در دیگر بازی مهم شاگردان علی لطیفی با دو گل علی امیری و بهمن کامل از بادران پرهزینه پیش افتادند اما بادرانی‌ها که خود را شکست خورده می‌دیدند فشار حملات خود را زیاد کرده و در نهایت توسط امید نظامی‌پور در دقیقه 85 یک گل را جبران کردند و میربزرگی در دقیقه 92 بازی را به تعادل کشید.

در دربی شیراز، فجری ها موفق به شکست همشهری خود یعنی برق جدید شدند. حسین کریمی در دقایق 48 و 90 گلهای فجر را در این دیدار به ثمر رساند تا ضمن ثبت دبل به نام خود، سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد.فجری ها با این برد 52 امتیازی شدند و با 2 امتیاز کمتر پشت سر نفت مسجدسلیمان در رده دوم جدول ایستاده اند.دو تیم ته جدولی راه آهن و صبای قم هم بار دیگر شکست را پذیرا شدند و تقریبا سقوط شان به لیگ دسته دوم قطعی شد. تیمهایی که روزگاری لیگ برتری بودند و حالا در آستانه انحلال و نابودی هستند.

 مس رفسنجان صفر - نساجی قائمشهر صفر

ماشین سازی تبریز یک - ملوان انزلی 2
گل‌ها: علیرضا رمضانی (17) برای ماشین‌سازی و حافظ یعقوبی (22) و عرفان پور‌افراز (45) برای ملوان

فجرسپاسی شیراز 2 - برق جدید شیراز صفر
گل‌ها: حسین کریمی (48 و 90)

صبای قم صفر - مس کرمان 2
گل‌ها: شاهرخ غلامرضا‌پور (76) و یاسر فیضی (1+90)

بادران تهران 2 - اکسین البرز 2
گل‌ها: امید نظامی‌پور (88) و علی خسرو‌نژاد (2+90) برای بادران و علی امیری (53) و بهمن کامل (63) برای اکسین

ایرانجوان بوشهر 3 - راه‌آهن تهران 2
گل‌ها: سجاد مشایخ (41)، اویس کردجهان (55 - پنالتی) و عباس چاپی (5+90) برای ایرانجوان و امیرحسین طاهونی (56) برای راه‌آهن

نفت مسجدسلیمان یک - شهرداری ماهشهر یک
گل‌ها: میلاد میداوودی (13) برای نفت و فرشید پاداش (83) برای شهرداری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار