بازدید 2597

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی

کد خبر: ۷۸۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 17 March 2018

نخستین دوره مسابقات مناظره انگلیسی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اردیبهشت 9۷ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات مناظره انگلیسی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از 16 تا 18 اردیبهشت سال 1397 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات مناظره به زبان انگلیسی می‌توانند تا 15 فروردین سال 1397 نسبت به ثبت‌نام خود به صورت گروه‌های 4 نفره اقدام کنند.

همچنین دو نفر از اعضای هر گروه شرکت‌کننده به عنوان افراد سخنران تیم مناظره‌کننده از تاریخ 18 تا 23 فروردین سال 1397، باید در آزمون زبان شرکت کنند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت دوره اول مسابقات مناظره انگلیسی، الویت با کسانی خواهد بود که ثبت نام خود را قطعی کنند. همچنین بنا بر تصمیم دبیرخانه مسابقات، به تیم اول و تیم دوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، سازمان دانشجویان در بخشی از کارنامه کاری خود، برگزاری شش دوره موفق مسابقات مناظره دانشجویی را دارد.

مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران 6 تا 8 اسفند 1396 جاری در دانشگاه علامه برگزار شد و تیم کاپا از شیراز توانست با کسب بیشترین امتیاز، به عنوان تیم اول ششمین دوره مسابقات مناظره معرفی شود.

علاقمندان به شرکت در مسابقات مناظره انگلیسی می‌توانند به سایت isdc.ir مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار