بازدید 2520

افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات آموزش عالی در بودجه ۹۷

کد خبر: ۷۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 17 March 2018

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در لایحه بودجه ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست روسا و معاونان برخی دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

عسکریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در این جلسه در خصوص ۲ موضوع تصمیم گیری شد و هماهنگی های اولیه میان روسا و معاونان دانشگاه های بزرگ تهران صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: دریافت اخذ تخصیص های صددرصدی سازمان برنامه یکی از این موضوعات بود.

عسکریان ابیانه افزود: با خزانه داری کل صحبت شد تا پرداخت تخصیص هایی که از سوی سازمان برنامه انجام گرفته است، سریع تر صورت گیرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم جدول اعتبارات سال ۹۷ و چگونگی استفاده از تبصره های آن را از دیگر موضوعات این جلسه نام برد و گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است و مابقی تا مرز ۱۰۰ درصد به صورت استفاده از تبصره ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش یافت.

وی افزود: در این جلسه به مسئولان دانشگاه ها اعلام شد تا برای تحقق این اعتبارات پیگیری های لازم را انجام دهند. معاونان مالی و اداری و روسای برخی دانشگاه ها در این جلسه مشکلات خود را در زمینه حقوق بازنشستگان، حق تدریس استادان، هزینه های دانشجویی از جمله تغذیه خوابگاه و پرداخت دستمزد کارکنان را مطرح کردند.

اکرمی مدیرکل خزانه داری کشور نیز ضمن استماع مسائل دانشگاه ها، بر تلاش خزانه داری برای رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار