بازدید 17144
۲

میگرن، کات می‌شود

کد خبر: ۷۸۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 17 March 2018

میگرن چیست؟
میگرن سومین بیماری شایع و ششمین بیماری ناتوان‌کننده‌ جهان است.یکی از علایم میگرن، سردردی معمولا ضرباندار و یک‌طرفه، با شدت متوسط تا شدید که با فعالیت جسمانی تشدید می‌شود، اغلب با نورگریزی، صداگریزی، تهوع و استفراغ همراه است و بین ۴ تا ۷۲ ساعت به طول می‌انجامد.

روزانه در سراسر جهان ۲۰میلیون حمله‌ی میگرنی رخ می دهد. آمار مبتلایان به میگرن در زنان بالغ ۳ برابر مردان بالغ است. ۱۰% از کودکان بین سنین ۵-۱۵ سال از میگرن رنج می‌برند. ۵۰% زنان میگرنی بیش از یک حمله‌ی میگرنی در ماه دارند. علاوه بر ناتوان‌کنندگی، میگرن ریسک ابتلا به سایر بیماری‌های جسمی و روانی را بیشتر می‌کند. بیماری میگرن هزینه‌های مالی و روانی برای خانواده‌ها، مدیران و کشورها به بار می‌آورد. هزینه‌ی سلامت یک خانواده با یک فرد میگرنی، ۷۰% بیش از خانواده بدون فرد میگرنی است.

میگرن کات چیست؟
میگرن‌کات دارویی است حاصل ۲۵ سال مطالعات محققان ایرانی و بین‌المللی و متشکل از عصاره‌ی ترکیب گیاهان دارویی برگرفته از منابع طب سنتی است. میگرن کات علاوه بر اثربخشی مثبت و درمان سردردهای میگرنی، به کاهش شدت سایر سردردها در زمان درد نیز کمک می‌کند. داروی میگرن‌کات به شکل اسپری بینی بوده و با توجه به این‌که اکثر افراد میگرنی مشکلات گوارشی و به ویژه تهوع و استفراغ را تجربه می‌کنند، این روش دارو رسانی می‌تواند بهترین گزینه برای مصرف در فاز حاد (حمله) میگرن نیز باشد. داروی میگرن‌کات در مرحله‌ی کارآزمایی بالینی بر بیش از ۳۰۰ بیمار مورد مطالعه قرار گرفته که این دارو در حدود ۹۶% از بیماران میگرنی استفاده‌کننده تغییرات قابل توجهی در روند درمان داشته که در حدود ۸۱% از بیماران میگرنی استفاده کننده از میگرن‌کات، سردردهای میگرنی به صورت قطعی درمان شده است.

آیا واقعا میگرن کات میگرن را درمان می‌کند؟
ترکیبات این دارو از ۲۰ نوع گیاه دارویی است که بعد از سال‌ها کار تحقیقاتی با تأییدیه سازمان غذا و دارو و انجام آزمایش‌های بالینی به مرحله تولید رسیده است. این محصول با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی وارد چرخه صنعتی شده است.

پیش از این داروی «میگری هیل» توسط این شرکت دانش بنیان تولید شده بود که مبتلایان به میگرن باید در مراکز درمانی تحت نظر پزشک مصرف می‌کردند. میگرن کات افشانیه‌ای برای بینی است که هم خاصیت تسکین دهنده درد و هم خاصیت درمان قطعی برای مبتلایان به میگرن را دارد.

میگرن، کات می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام
همسرم دچار درد سر بودن که این اسپرس را استفاده کردن ولی گلوی ایشان شروع کرد به سوزش، سر درد ایشان خوب شد چیکار باید کرد برای سوزش گلو؟
سلام اسپری پنجم روکه شروع کردم بینی ام کبپ شده وتنفس برایم مشکل و باعطسه های مکرر البته درد میگرنم خیلی کم شده لطفا راهنمایی بفرمایید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس