بازدید 6355

فرود اضطراری هواپیمای ماهان در زاهدان

کد خبر: ۷۸۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 17 March 2018
مدیرروابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: علت فرود اضطراری هواپیمای شرکت ماهان در مسیر زابل به ایرانشهر به دلیل نقض فنی موتور ۳ این هواپیما انجام شده است.

حمیدرضا پارسا در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ۹:۴۰ صبح امروز یک فروند هواپیمای RJ۱۰۰ – BAE ۱۴۶ شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۱۰۸۵ در مسیر زابل به ایرانشهر دچار نقص فنی در موتور شماره ۳ شد که با اعلام شرایط درخواست فرود در فرودگاه بین المللی زاهدان را داشت.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: این هواپیما پس از ۱۶ دقیقه از اعلام درخواست فرود در ساعت ۹:۵۶ دقیقه در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مشکل فنی این هواپیما حاد نیست، ادامه داد: مهندسان پرواز در حال تعمیر هستند، اما هنوز نقص فنی هواپیما رفع نشده و مسافران در ترمینال فرودگاه زاهدان مستقر هستند.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که این پرواز قرار بود مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و بلعکس را صبح امروز انجام دهد، گفت: در صورتی که تعمیر هواپیما طول بکشد ادامه کار این پرواز به تصمیم شرکت هواپیمایی ماهان بستگی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار