بازدید 6256
۱
گزارش

فاجعه تازه یک دلال تبلیغات درفوتبال ایران/صفرریال پرداختی درشب عیدبابهانه عجیب!

شرکت مذکور مدعی شده که 2ماه قبل برای کسب مجوز حضور سه باشگاه تراکتور، پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حدود 12میلیارد تومان با درخواست وزارت ورزش در اختیار این 3باشگاه قرار داده ولی تابناک مشخص کرده که این پرداختی ها هیچ ربطی به قرارداد تبلیغات محیطی امسال نداشته و به بدهی های قبلی این شرکت مربوط می شود که از قرارداد سامانه پیامکی برجای مانده بود اما این فرافکنی دامن همه تیمهای حاضر در لیگ برتر را گرفته است
کد خبر: ۷۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 16 March 2018

با وجود اینکه با وعده های فراوان و چندباره تصور می‌ شد در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز مبلغی از محل قرارداد حق تبلیغات محیطی به باشگاه ها داده شود، اما این اتفاق رخ نداد و علیرضا شیرازی مجری تبلیغات محیطی لیگ که اوایل سال با پرونده پیامک ها جنجال ساخته بود، بار دیگر دست باشگاه ها را خالی گذاشت.

فاجعه تازه یک دلال تبلیغات درفوتبال ایران/صفرریال پرداختی درشب عیدبابهانه عجیب!

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته ورزش سه پیش از این به نظر می‌ رسید قرارداد حق تبلیغات محیطی که تمامی باشگاه های لیگ برتری روی دریافت مبلغ قرارداد آن پیش از سال 97 حساب باز کرده بودند به حساب باشگاه ها واریز شود؛ اما به دلیل آنچه که خلف وعده و عدم انجام تعهد پیمانکار تبلیغات محیطی یعنی شرکت امین سیما کیش با مدیریت شیرازی عنوان می‌ شود، این اتفاق رخ نداده است.

قرارداد تبلیغات محیطی با شرکت امین سیمای کیش منعقد شده بود و به نظر می‌ رسید این قرارداد بتواند تا حدودی برخلاف قرارداد شرکت ایران نوین از لحاظ مالی به فوتبال کمک کند و بخشی از دغدغه مالی مدیران را مرتفع سازد. با این وجود اما به نظر می‌ رسد صحبت های اخیر مدیران سازمان لیگ با شرکت امین سیمای کیش (طرف قرارداد) برای تخصیص این مبلغ در سال 97 به نتیجه نرسیده و حتی وضع از سال گذشته و زمان فعالیت شرکت بدقول قبلی بدتر شده است.

 گفته می‌ شود شرکت مذکور مدعی شده که نزدیک به 2 ماه قبل و در روزهایی که سه باشگاه تراکتور، پرسپولیس و استقلال با مشکلات مالی برای کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو بودند، بخشی از بدهی های این باشگاهها را تامین کرده و مبلغی در حدود 12میلیارد تومان برای عبور از این چالش و با درخواست وزارت ورزش در اختیار این باشگاه ها قرار گرفته است. ولی طبق اطلاعات خبرنگار تابناک این در حالی است که این پرداختی ها هیچ ربطی به تبلیغات محیطی نداشته و به بدهی های قبلی این شرکت مربوط می شود که از قرارداد سامانه پیامکی برجای مانده بود. شیرازی با 

 آنچه مشخص است هم اکنون باشگاه های لیگ برتری که همگی با مشکلات کوچک و بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌ کنند پس از گذشت بیش از 75درصد از رقابت های این فصل به هیچ آوردی در زمینه تبلیغاتی دست نیافته و حالا باید شب عید را نیز با معضل و این چالش پشت سر بگذارند.

فاجعه تازه یک دلال تبلیغات درفوتبال ایران/صفرریال پرداختی درشب عیدبابهانه عجیب!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این هم نتیجه بی برنامه بودن و آینده نگر نبودن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل