بازدید 7287
سوژه

کدام ستاره های اسپانیا در جام جهانی مقابل ایران بازی نمی کنند؟

نکته جالبی که در ترکیب تیم اسپانیا یکی از رقیبان تیم ملی ایران وجود دارد، غیبت موراتا، مارتینز و فابرگاس است که می تواند خبر بدی برای این سه بازیکن سرشناس باشد. غیبت سرخیو بوستکس هافبک تدافعی تیم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا، قطعا می تواند به برنامه های لوپتگی خدشه وارد کند.
کد خبر: ۷۸۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 17 March 2018

در فهرست اعلام شده از سوی لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا نام سه بازیکن سرشناس دیده نمی شود و آلونسو وینگر تیم چلسی برای اولین بار به لیست اضافه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، همزمان با دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران برابر کشورهای تونس و الجزایر که روزهای سوم و هفتم فروردین ماه جهت آماده سازی بهتر تیم ها برای حضور در جام جهانی در نظر گرفته شده است، اسپانیایی‌ها در شرایطی مقابل آلمان و آرژانتین صف آرایی می کنند که تنها سه ماه تا آغاز مسابقات جام جهانی زمان باقی مانده و تیم ها رسیدن به فرم مورد نظر تا جام جهانی را آغاز کرده اند. اما نکته جالبی که در ترکیب تیم اسپانیا یکی از رقیبان تیم ملی ایران وجود دارد، غیبت موراتا، مارتینز و فابرگاس است که می تواند خبر بدی برای این سه بازیکن سرشناس باشد.

کدام ستاره های اسپانیا در جام جهانی مقابل ایران بازی نمی کنند؟

 اگرچه دلیل غیبت مارتینز کاملا واضح به نظر نمی رسد ولی حذف تیم چلسی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا و عدم تاثیرگذاری فابرگاس و موراتا را می توان دلیل حذف این دوچهره از لیست روخی بلانکو دانست. ضمن اینکه موراتا ماه های اخیر به شدت در گلزنی برای تیمش افت داشته و از دسامبر سال 2017 برای چلسی گلزنی نکرده است؛ در سوی دیگر اما دیگو کاستا پس از امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید فرم خوبی دارد و آلونسو نیز به دلیل نمایش های خوب خود با آبی پوشان لندنی، برای اولین بار در فهرست تیم ملی اسپانیا قرار گرفته است.

 رودری هرناندز هافبک تیم ویارئال و دنی پارخو کاپیتان تیم والنسیا، دیگر دعوت شده های جدید از سوی یولن لوپتگی هستند.این در حالی است که غیبت سرخیو بوستکس هافبک تدافعی تیم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا، قطعا می تواند به برنامه های لوپتگی خدشه وارد کند.

 بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا برای دو بازی دوستانه مقابل آلمان و آرژانتین؛

کپا آریزابالا ( اتلتیکو بیلبائو)، دیوید دگیا (منچستریونایتد)، پپه رینا (ناپولی)، جوردی آلبا (بارسلونا)، مارکوس آلونسو (چلسی)، ناچو فرناندز (رئال مادرید)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، سزار آسپیلیکوئتا (چلسی)، آلوارو آیورزالا (رئال سوسیداد)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، جرارد پیکه (بارسلونا)، ایسکو (رئال مادرید)، تیاگو آلکانترا (بایرن مونیخ)، دیوید سیلوا (منچسترسیتی)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، سائول نیگوئز (اتلتیکو مادرید)، دنی پاره‌خو (والنسیا)، کوکه (اتلتیکو مادرید)، رودری هرناندز (ویارئال)، جوردمارکو آسنسیو (رئال مادرید)، یاگو آسپاس (سلتاویگو)، رودریگو مورنو (والنسیا)، دیگو کاستا (اتلتیکو مادرید)، لوکاس واسکز (رئال مادرید).
گفتنی است تیم ملی ایران در دومین دیدار خود روز 30 خردادماه از ساعت 22:30 دقیقه برابر شاگردان لوپتگی صف آرایی خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار