بازدید 7862

ترامپ؛ دلیل مهاجرت مت دیمون از آمریکا

مت دیمون قصد دارد تا برای فرار از دست ترامپ دست به مهاجرت بزند و به آن سر دنیا برود.
کد خبر: ۷۸۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 16 March 2018
مت دیمون قصد دارد تا برای فرار از دست ترامپ دست به مهاجرت بزند و به آن سر دنیا برود.

ایسنا نوشت: شایعه‌ای تایید نشده حاکی از این است که مت دیمون آنقدر از دست ترامپ و سیاست‌هایش خسته است که قصد دارد تا با همسر و چهار دختر کم سنش به آن سر دنیا برود و در استرالیا سکونت کند.

در واقع از آنجا که دیمون به تازگی خانه‌ای در منطقه بروکن‌هد استرالیا خریده است، این شایعه تقویت شده است. این منطقه ۵۰۰ مایل با ساحل سیدنی فاصله دارد.

گفته شده این ملک که چشم‌انداز زیبایی بر اقیانوس دارد با فاصله اندکی از خانه‌ای واقع شده که متعلق به کریس همسورث است.

دیمون با همسورث در فیلم «ثور: رگناروک» هم‌بازی بود و خانواده دیمون با این منطقه آشنا هستند و بار‌ها به خانه همسورث رفت و آمد داشته‌اند.

همسورث این خانه را سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۳.۴۵ میلیون دلار خرید.

گفته شده دیمون اخیرا در صحبت با دوستانش گفته برایش فرقی نمی‌کند کجا فیلم بسازد یا در فیلم بازی کند و برایش اهمیت دارد که خانواده‌اش در امنیت زندگی کنند.

معلوم نیست آیا دیمون که برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است و ۶ بار نامزد دریافت جایزه امی شده قصد دارد خانه خود را در آمریکا حفظ کند یا خیر. وی این خانه ۳ هزار متر مربعی با ۹ اتاق خواب را که شامل ۵ اتاق خواب برای اهالی منزل، ۲ اتاق خواب خدمتکار و ۲ اتاق خواب مهمان است، سال ۲۰۱۳ حدود ۱۵ میلیون دلار خرید. چند سال پیش شایعه شده بود او قصد دارد این منزل را به مبلغ ۲۰ میلیون دلار بفروشد. با این حال چندی پیش دیمون یک پنت هاوس ۶ خوابه را در بروکلین به مبلغ ۱۶.۴۵ میلیون دلار خرید.

جدیدترین فیلم دیمون با عنوان «کوچک سازی» با موفقیت مالی و نظر مثبت منتقد‌ها روبه رو نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر