بازدید 4280

شاهد دلار ۷ تا ۱۰ نرخی در بازار ارز هستیم

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس بیان داشت: مسئولان اقتصادی اگر توان کنترل بازار ارز را ندارد، باید از مسئولیت کنار بروند و اگر سخن از مدیریت می گویند باید نرخ را به ۳هزار و ۵۰۰تومان برگردانند.
کد خبر: ۷۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 16 March 2018

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به التهاب بازار ارز و چند نرخی شدن دلار، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد 7 تا 10 نرخی دلار در بازار ارز هستیم و این چند نرخی بودن را از سوء مدیریت می دانیم چرا که کشورهای دیگر با کنترل بازار ارزشان حتی شاهد نوسان یک درصدی نیستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور ما به دلیل سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت از وزیر اقتصاد تا رئیس بانک مرکزی هر ماه شاهد نوسان در بازار ارز هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به ورود بانک مرکز به بازار ارز، گفت: بگیر و ببند دلالان بازار ارز، نیز سناریویی از سوی دولت بود، چرا که افزایش قیمت دلار به گرانی تا 40 درصد اجناس و کالا ها منجر شد، چه کسی پاسخگوی چنین وضعیتی به مردم است.

وی با بیان اینکه استخوان مردم زیر فشار اقتصادی خرد شده است، تاکید کرد: برخی آقایان بدون توجه به وضعیت مردم روزگار می گذرانند، نمایندگان در ایام بررسی بودجه سال 97 مانع گرانی آب، برق، گاز و حام های انرژی شدند تا بر مردم فشار نیاید اما از طرف دیگر دولت بازار ارز را رها می کند و نرخ دلار از 3500 تومان به 5 هزار تومان افزایش می یابد و هر روز یک سناریو برای آرام کردن بازار ارز مطرح می کنند.

وی تاکید کرد: جهت 6 ماه پیش تذکری در این زمینه به دولت دادیم اما به این موضوع توجهی نشده و سوال از وزیر اقتصاد نیز اعلام وصول نشد.

خجسته در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه ارز مهمترین مسئله اقتصادی کشور است، گفت: مسئولان اقتصادی اگر توان کنترل بازار ارز را ندارد، از مسئولیت کنار بروند و اگر سخن از مدیریت می گویند، باید نرخ را به 3 هزار و 500 تومان برگردانند، البته ما عدم توانایی دولت را قبول نداریم چرا که در یک روز توانست تا حدودی نرخ را کاهش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار