بازدید 6259

تکذیب اقدام امدادخودرو برای تصادف در جاده چالوس

کد خبر: ۷۸۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 16 March 2018

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در رابطه با انتشار فیلمی در شبکه‌های مجازی که در آن مطرح شده بود امدادخودرو‌های مستقر در جاده چالوس با ریختن گازوئیل در کف جاده به دنبال درآمدزایی از خودرو‌ها هستند، این مطلب را تکذیب کرد.

به گزارش میزان، حاج رضا شاکرمی دادستان کرج، در رابطه با انتشار فیلمی در شبکه‌های مجازی که در آن مطرح شده بود امدادخودرو‌های مستقر در جاده چالوس با ریختن گازوئیل در کف جاده به دنبال درآمدزایی از خودرو‌ها هستند، این مطلب را تکذیب کرد.

وی در این رابطه گفت: این موضوع بررسی شده و صحت ندارد، چندین نوبت یکی از معاونین را مامور کردیم که با حضور اداره راه و شهرسازی و پلیس راه نقاط مختلف را بررسی کنند.

دادستان کرج بیان کرد: لذا کارشناسی و تحقیقات انجام و مکان‌هایی که باعث تصادف می‌شدند نیز مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا مشخص شد موارد مطرح شده هیچگونه صحت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹
شاید روغن مایع ریخته اند تا چربش کنند!
دادستان،، سرت نیاد که نفهمی...
به همين راحتي متوجه شدين؟؟؟؟؟؟
صلاح را در این دیده اند که تکذیب نمایند. فیلم خود بیانگر همه چیز است....
به خاطر حمایت از امداد خودرو دروغ نگویید. دروغگو دشمن خدا است.
به عنوان کسی که این اتفاق برای خودم توی جاده هراز رخ داده و بعد از من هم تا نیم ساعت بعد ۵ خودرو دیگه لیز خوردن فقط میتونم بگم .... مسئولین ناکارآمد و ناتوان.
آره یهو ماشینا اونجا که میرسن همین جوری الکی لیز میخورن. هوا خوبه همه چی عالیه
سلام پس دلیل لیز خوردن ماشینا چیه من ۱۸ساله تو مسیر هر ماه یا گاهی اوقات هر هفته میرم میام تا الان ۱بار هم لیز نخورم چطور میشه تو این ۲.۳ماه اخیر ۲بار لیز خورده ماشین یا گازوئیل دلیل لیز خوردنه یا اسفالت جدید که ریختن باعثش میشه تا لبشتر این داستان تکرار نشده لطفا پیگیری کنن مسئولین راهداری
حداقل علت رو هم می گفتید؟!
برادر راجع به این فیلم‌تحقیق کنید
اینو نگی چی بگی خب
پ ن پ توقع داشتید تایید بشه ؟
اين موضوع صحت دارد
نياز به تحقيقات مفصل و مخفي دارد تا بفهمن
اين موضوع چندين سال است در اين جاده وجود دارد و مردم بومي هم مطلع هستند
یعنی کلا این فیلم ها وجود خارجی ندارند یا اصلا در ایران نیست؟مثل این که این یه روال هستش در کشور .
مثالی برایتان میزنم:
بنده مغازه ای دارم که شبی دو موتور سوار از مغازه اینجانب قطعه با قیمت 120 هزار تومن دزدیند.و سوار بر موتور شدند و فرار کردند.با تماس با 110 اعلام سرقت شدو قرار شد مامور مربوطه به فروشگاه مراجعه و پیگیری های اولیه انجام شود.حدود 30 دقیقه گذشت و خبر از مامور نشد .ما هم دیگه پیگیری نکردیم تا از شماره نا معلوم تماس گرفتند و گفتند که برای پیگیری مامور فرستاده شده یا نه که جواب ما منفی بود و دوباره بعد از ده دقیقه دیگر باز هم از همان شماره که احتمالا مربوط به 110 بود تماس گرفته شد تا وضعیت پیگری مشخص شود.بعد از تماس دوم یه موتور ی 110 به مغازه امد تا بررسی کند.در حین بررسی و سوال که چطوری دزدیدند و چی بود چقدر ارزش داشت و این سوال ها یه ماشین کلانتری هم امد و یه افسر پیاده شد و پرسید شما هی زنگ میزنید 110 برای پیگیری که ما گفتیم خیر.در جواب به ما گفت اگر ایندفعه زنگ زدند بفرمایید حل شد!!!! این حرف برای من خیلی عجیب بود که در جواب گفتم حل شد یعنی چه؟یعنی دزد پیدا شد؟-اصلا دزدی نبوده و ما الکی زنگ زدیم به 110 ویا دزد جنس دزدی رو پس داده !!!خلاصه بعد از تهدید مامور مربوطه و .... کلا ما بیخیال شدیم و ده بار هم معذرت خواهی کردیم که منظور خاصی نداشتیم و .....ضمنا این اتفاق مربوط به همین شهر تهران میباشد!
انتظار داشتید تایید کنند؟!
پس این فیلم ها چی میگن؟؟؟؟
باید امدادخودروهای غیر مجازی هم که مثل قارچ سبز میشوند و در خط سبقت در اتوبانی مثل اتوبان کرج قزوین آجر پرت میکنند را هم در نظر داشته باشید چند سال قبل که برایمان پیش آمد هر چه گفتیم عمدی است کسی باورش نمیشد حالا خدا را شکر که فقط یک رینگ از ماشینم شکست و تصادفی پیش نیامد و الا معلوم نبود که چه پیس می آمد
اونوقت ایشون توضیح ندادند چرا خود بخود ماشین ها لیز میخورند؟ اخه اینم شد جواب که تکذیب میکنیم؟ بعدا بررسی شد؟؟ یعنی واقعا رد گازوییلو زدند؟؟؟ خواهشا یه بار دیگه فیلمو ببین اقای محترم...
مساله اینجاست که اگر واقعا گازوئیل ریختن خب چطور فیلم آی پی کم لحضات تصادفات رو ثبت کرده باید برن عقب ببینن که لحظه ریختن گازوئیل هم هست یا نه و حتما نبوده که تو اینترنت نذاشتن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار