بازدید 3386

ربیعی: خیالم راحت است

کد خبر: ۷۸۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 15 March 2018
ربیعی با بیان اینکه امیدوار بودم افرادی که انتقاد می‌کنند متر و معیاری برای انتقادات خود داشته باشند، گفت: این افراد نه تنها متر و معیاری ندارند بلکه غیرکارشناسی شده اظهار نظر می‌کنند.

به گزارش جماران؛ علی ربیعی در نشست امکان گفت: تلاش کردیم آدم‌های سالمی را برای پیگیری امورات وزارتخانه منصوب کنیم، اما به هر حال در هر سازمانی چند نفری پیدا می‌شوند که نمی‌خواهند با ساختار کلی و سیاست‌های آن همراهی کنند. در هر حال آدم‌های سالمی که در راس کار هستند، تلاش می‌کنند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتاعی در مسیر درست آن هدایت شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نشست پایان سال دبیران اجرایی خانه‌های کارگر گفت: از آقای محجوب تشکر می‌کنم که فراتر از یک رابطه تشکیلاتی خودش را در معرض چالش‌های پیش روی جامعه کارگری و مسائل آن قرار داده است. همچنین از آقای علی بیگی، رئیس کانون عالی شورا‌های اسلامی کار کشور تشکر می‌کنم که ما را در مسائل کارگری همراهی کردند.

علی ربیعی افزود: تشکیلات خانه کارگر سرمایه اصلی همه ماست در عین حال ما آقای محجوب را داریم که در بدنه جامعه کارگری حضور بسیار فعالی دارند و در مجلس یک تنه مقابل هجمه‌ها ایستادگی می‌کنند البته صد نفر دیگر در مجلس وجود دارند که ما را همراهی کرده‌اند، ولی کمتر کسی همانند آقای محجوب پیدا می‌شود که جانانه مقابل مواردی همچون واریز حق درمان کارگران و بند ز. تبصره ۷ لایحه بودجه ایستادگی کند و غصه بخورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان همه اجرای مدیریتی یک سازمان را یک دست نگه داشت، گفت: تلاش کردیم آدم‌های سالمی را برای پیگیری امورات وزارتخانه منصوب کنیم، اما به هر حال در هر سازمانی چند نفری پیدا می‌شوند که نمی‌خواهند با ساختار کلی و سیاست‌های آن همراهی کنند. در هر حال آدم‌های سالمی که در راس کار هستند، تلاش می‌کنند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتاعی در مسیر درست آن هدایت شود.

ربیعی افزود: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم رقم‌هایی همچون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و ... وجود نداشت، اما در گذشته شاهد بودیم صندوق کوچکی همچون صندوق فرهنگیان و بانک‌های کوچک چه پرونده‌هایی داشتند حتی ما وقتی قرار بود که چیزی را از دولت مطالبه کنیم آن را انجام دادیم و نگذاشتیم که حرف و حدیثی باقی بماند، عده‌ای آمدند و در این امر پافشاری کردند که یکی از مدیران بانک رفاه چه حقوقی دریافت می‌کرد. حتی به بنده خرده گرفتند که چرا خانه‌ای که اجاره کرده‌ای پنج میلیارد تومان قیمت دارد، اما باید بگویم که من در آنجا مستاجر بودم و دو طبقه دیگر این خانه در دست صاحبخانه بود. عده‌ای هم اصرار دارند که چرا سازمان تامین اجتماعی از بانک رفاه پول قرض گرفته و همه این‌ها را در مجموع دستاویزی برای استیضاح قرار دادند.

وی افزود: حتی وقتی چیزی برای پیدا کردن نداشتند گفتند که چرا آقای لطفی را که در خانه کارگر است به ریاست شستا برگزیده‌اید؟ اگر این‌ها کوچکترین مدرکی علیه لطفی داشتند قطعا روی آن مانور می‌دادند، اما هیچ چیزی پیدا نکردند. من خیالم راحت است که هیچ کس نمی‌تواند در مورد شخصیت افراد منصوب شده حرف بزند.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش نقش شرکای اجتماعی در نظارت بر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش داریم که بتوانیم مجموعه‌های خود را به کارگران و بازنشستگان واگذار کنیم البته این کار باید درست عمل شود و به ضدخودش تبدیل نشود.

ربیعی با بیان اینکه امیدوار بودم افرادی که انتقاد می‌کنند متر و معیاری برای انتقادات خود داشته باشند، گفت: این افراد نه تنها متر و معیاری ندارند بلکه غیرکارشناسی شده اظهار نظر می‌کنند این در حالی است که انتقاد‌ها و پیشنهاد‌هایی که توسط شما ارائه شده کارشناسی شده است، اما درست برعکس شما کسانی هستند که در جلسه استیضاح با ارائه آمار‌های نادرست از سود سهام وزارتخانه می‌خواهند عملکرد آن را زیر سوال ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل