بازدید 6892
کمپین «نامه به آینده»، فرصتی برای نامه نوشتن به خود

نامه به آینده برای تحقق رویاهای تو

کد خبر: ۷۸۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 15 March 2018

نامه به آینده، کمپینی با حمایت بانک آینده که این روزها در شبکه‌های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام بین مخاطبانش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کمپینی زیبا که تعداد زیادی از مردم را به فکر کردن درباره آینده‌شان واداشته است.

آینده مفهومی‌ است که همه ما کم و بیش با آن درگیر هستیم. اتفاق‌هایی که برای ما رقم خواهد خورد، یا اتفاق‌هایی که ما دوست داریم برای‌مان پیش بیاید و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و رویای همیشگی‌اش را در سر داریم.

نامه به آینده، کمپینی با حمایت بانک آینده که این روزها در شبکه‌های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام بین مخاطبانش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کمپینی زیبا که تعداد زیادی از مردم را به فکر کردن درباره آینده‌شان واداشته است.

این کمپین با شعار به آینده فکر کن، مدتی‌ است که مخاطبانش را به چالش مهمی دعوت کرده است؛ فکر کردن به آینده، پرورش رویایی که برای آینده در سر دارند و نوشتن آن در قالب یک نامه.

تا امروز، هزاران نامه از مردم سرتاسر ایران به دست بانک آینده رسیده است، تا برای تحقق آن‌ها تلاش شود.

معرفی کمپین نامه به آینده

تا به حال به آینده فکر کرده‌اید؟ چه رویاهایی درباره آینده در ذهنتان پرورش داده‌اید؟ سفرهای هیجان‌انگیز به دور دنیا، یک خانه بزرگ، موقعیت شغلی خوب، ادامه تحصیل و موفقیت‌های تحصیلی بیشتر و ... هر رویایی که درباره آینده در سر دارید را در قالب یک نامه در سایت نامه به آینده بنویسید و منتظر اتفاق‌های هیجان‌انگیز باشید.

این کمپین شامل جایزه‌های هیجان‌انگیزی برای شرکت‌کنندگانش است. وام‌های بزرگ کم‌بهره و چندین جایزه‌ نقدی و غیر نقدی ویژه، که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد. جوایزی برای تحقق رویاهای شما است.

چرا نامه به آینده؟

وقتی از آدم‌ها درباره آینده‌شان سوال می‌پرسیم، تاکید آن‌ها به آینده‌ی نزدیک است. بدون ریسک و رویاپردازی! در حالی که اگر از آن‌ها بخواهیم بدون مرز به آینده‌شان فکر کنند، به نتایج دیگری می‌رسند.

هدف این کمپین فکر کردن بی‌حدومرز افراد به آینده است. با امیدی که شاید در دل‌های همه‌مان گم شده باشد. زمانی‌که از مخاطبان درخواست کردیم که این رویاها را در قالب یک نامه به آینده‌شان بیان کنند، جمله‌ها و سطرهایی دریافت کردیم سراسر امید و شوق به زندگی. نامه‌هایی بدون و ترس و نگرانی از نرسیدن. رویاهایی دست‌یافتنی.

چطور در کمپین به «آینده فکر کن» شرکت کنیم؟

برای شرکت در این کمپین فقط کافی‌ است خوب به آینده‌ فکر کنید و بعد به وب‌سایت به آینده فکر کن سر بزنید. در این وب‌سایت بعد از ورود اطلاعاتتان می‌توانید متن نامه به آینده‌‌ای که در ذهن دارید را بنویسید و منتظر اتفاق‌های جالب باشید. بانک آینده به قید قرعه به چندین شرکت‌کننده که نامه‌شان در وب‌سایت ثبت شده جایزه‌های ویژه‌ای اعطا می‌کند. وام‌های بزرگ کم بهره و چندین جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر.

صفحه اینستاگرام کمپین

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان