بازدید 4393

همکاری 2 خودروساز برای ساخت اتومبیل پرنده

شرکت خودروسازی پورشه از همکاری خود با گروه خودروسازی دایلمر برای ساخت خودروهای پرنده خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 15 March 2018
شرکت خودروسازی پورشه از همکاری خود با گروه خودروسازی دایلمر برای ساخت خودرو‌های پرنده خبر داد.

به گزارش میزان، همزمان با رونق خودرو‌های برقی و خودران، یک اتفاق انقلابی دیگر نیز در صنعت خودروسازی جهان در حال رخ دادن است و آن چیزی نیست جز رخت بر بستن از زمین به هوا. همانطور که در یک سال اخیر خبر‌های بسیاری پیرامون طراحی کانسپت‌های پرنده از سوی خودروسازان مطرح بوده ایم و شرکت‌های تاکسی رانی نیز از اضافه شدن حمل و نقل هوایی با خودرو‌های پرنده در آینده و برنامه‌های خود در این زمینه خبر داده اند، رفته رفته باید شاهد رونمایی این محصولات پرنده در نمایشگاه‌های بین المللی خودرو در سال‌های پیش رو باشیم.

در جدیدترین اخبار پیرامون خودرو‌های پرنده، شرکت پورشه است که خبرساز شده و از توافق با گروه خودروسازی دایملر برای تولید محصولات پرنده مشترک خبر داده است.

همکاری 2 خودروساز برای ساخت اتومبیل پرنده

«دتلو وُن پلاتن» مدیر فروش شرکت خودروسازی پورشه آلمان در این باره می‌گوید: «اندکی به مکزیک یا برزیل فکر کنید، در این کشور‌ها گا‌ها برای پیمودن مسیری ۲۰ کیلومتری، بایستی ۴ ساعت زمان صرف کرد در صورتی این مدت زمان با سفر‌های هوایی می‌تواند به از چندین ساعت به چندین دقیقه تغییر یابد. بهترین مزیت سفر‌های هوایی این است که برخلاف سطح زمین، پیمون مسیر به صورت تک بعدی نیست و از این حیث ترافیکی در آسمان‌ها وجود نخواهد داشت. پس چرا باید به فکر توسعه و پیشرفت و رخب بر بستن از زمین به هوا نباشیم؟ پورشه با علاقه زیاد این موضوع را در اهداف آتی خود قرار داده است و همکاری با دایملر می‌تواند به فعالیت‌های بخش توسعه و تحقیق ما و دایملر در زمینه پیشرفت و توسعه وسایل نقلیه پرنده جدیت و قوتی بیشتر دهد.»


شایان ذکر است که شراکت شرکت چینی جیلی با دایملر یکی از دلایل تمایل همکاری پورشه با دایملر برای تولید خودرو‌های پرنده است چرا که شرکت جیلی در راستای خرید شرکت‌های مختلف، در حال حاضر صاحب شرکت تولید کننده خودرو‌های پرنده Terrafugia نیز هست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان