بازدید 4350

ترامپ در اندیشه ایجاد «ارتش فضایی»

کد خبر: ۷۸۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 14 March 2018
دونالد ترامپ در جمع تفنگداران دریایی آمریکا از ایجاد یک شاخه فرا زمینی از ارتش گفت.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در ایستگاه هوایی "میرامر" در نزدیکی سن دیگو اظهار کرد: فضا یک حوزه جنگی است، دقیقا مثل زمین، آسمان و دریا. به دلیل فعالیت‌های گسترده‌مان در فضا شاید به یک نیروی جدید نیاز داشته باشیم و آن را "نیروی فضایی" بخوانیم. من در این خصوص خیلی جدی نبودم و بعد فکر کردم که چه ایده عالی‌ای! شاید باید این کار را انجام دهیم.

رییس جمهور آمریکا از دیدگاه امنیت ملی، توجیهات گذشته دولتش را در خصوص تقویت اکتشافات فضایی آمریکا تکرار کرد. ترامپ سال گذشته دستورالعملی را برای احیای برنامه فضایی آمریکا امضا کرد.

مایک پنس، معاون رییس جمهور با اشاره به "موفقیت، امنیت و هویت" آمریکا، در توضیح این طرح، تاثیر روسیه بر آمریکا در داخل اتمسفر زمین را یادآور شد و هشدار داد که روسیه هم‌چین تکنولوژی‌ را در اختیار دارد که می‌تواند عملکرد ماهواره‌های آمریکا را مختل کند.

ترامپ در سخنرانی خود در جمع تفگداران دریایی قطعیت بیشتری را در خصوص دستیابی به ماموریتی در مریخ مطرح کرد. او اظهار کرد: خیلی زود به مریخ می‌رویم. اگر رقیب من در انتخابات پیروز می‌شد به مریخ نمی رفتید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر