بازدید 1955

ورود پیکر ۱۱۸ شهید دفاع مقدس به کشور

کد خبر: ۷۸۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 14 March 2018
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: پیکر‌های طیبه ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر کاوش شده است، فردا وارد کشور می‌شوند.

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به ورود پیکر‌های مطهر شهدا به کشور گفت: پیکر‌های طیبه ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر در مناطق عملیاتی جزایر شلهه (بوارین)، کتیبان و زبیدات کاوش شده است، فردا، پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۶، ساعت ۹:۳۰ صبح وارد کشور شده و با حضور عشایر ایل بختیاری و کاروان‌های راهیان نور و همچنین اهالی آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه مورد استقبال قرار می‌گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: یادآور می‌شود این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای ۴، تک پشتیبانی عملیات والفجر ۸، رمضان، محرم و تک دشمن در سال ۶۷ هستند.

سردار باقرزاده با اشاره به شهدایی که از باتلاق بوارین تفحص شده‌اند گفت: شهدایی که در باتلاق بوارین به صورت دسته جمعی در یک نقطه محدود دفن شده بودند به ۶۸ شهید رسیده‌اند که بخشی از این ۱۱۸ شهید هستند و فردا وارد کشور می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر