بازدید 6174
لیگ قهرمانان

منچسترکهکشانی مورینیو، دراولدترافورد حذف شد

دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و شاگردان مورینیو امیدوار بودند با برتری در این بازی بتوانند جواز حضور در جمع 8 تیم برتر قاره سبز را کسب کنند اما این دیدار به گونه ای دیگر رقم خورد
کد خبر: ۷۸۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 14 March 2018

منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست ناباورانه مقابل سویا حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه پیکارهای دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان سویا بود. دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و شاگردان مورینیو امیدوار بودند با برتری در این بازی بتوانند جواز حضور در جمع 8 تیم برتر قاره سبز را کسب کنند اما این دیدار به گونه ای دیگر رقم خورد و شاگردان مورینیو با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و حذف شدند.

گل های سویا را بن یدر 74 و 78 وارد دروازه دخه آ کرد و لوکاکو در دقیقه 84 یکی از گل های خورده را جبران کرد.در نهایت شاگردان مونتلا موفق شدند با نتیجه 2 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله بعد شدند.در دیگر دیدار برگزار شده، رم در ورزشگاه المپیکو میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود. رمی‌ها دیدار رفت را در اوکراین با نتیجه دو بر یک واگذار کرده بودند اما در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد شدند. ادین ژکو در دقیقه 52 زننده تک گل رمی ها بود.

شرح گل

منچستریونایتد 0-1 سویا؛ بن یدر (74): تعویض طلایی مونتلا، ورق را به سود نماینده اسپانیا برگرداند. پاس در عمق وازکر برای بن یدر، در میان غفلت بایی و اسمالینگ به مهاجم تازه وارد رسید تا او با شوت پای راست خود، دخیا را تسلیم کند.

منچستریونایتد 0-2 سویا؛ بن یدر (78): سانتر کوریا از چپ در عین ناتوانی یانگ برای مهار بن یدر، با ضربه سر این بازیکن همراه شد و واکنش دخیا هم برای بیرون نگه داشتن توپ فایده نداشت و داور خط نگه دار تایید کرد که ضربه سر بن یدر توپ را از خط عبور داده است.

منچستریونایتد 1-2 سویا؛ لوکاکو (84): کرنر ارسالی رشفورد در میان بهت ریکو با ضربه قیچی تماشایی لوکاکو به گل تبدیل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر