بازدید 2236

راه اندازی ۲ سامانه آموزشی و خرید در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۸۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 13 March 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی سامانه های جامع آموزشی و خریدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی و عملیاتی می شود.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در هجدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: درآمد اقتصاد دانش بنیان استان خوزستان از ۳.۲ میلیارد تومان در سال گذشته باید به ۱۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کند که برای تحقق آن باید این بودجه به نسبت بین واحدهای دانشگاهی استان تقسیم شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از درآمد دانشگاه های معتبر جهان از محل فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی حاصل می شود، افزود: فعالیت های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی کمتر از شش دهم درصد است که نیازمند برنامه ریزی برای تحقق بیش از ۴۰ درصدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه ها باید فعالیت های پژوهشی و پایان نامه ها را به سمت گرنت سازی سوق دهند.

رهبر خواستار استفاده از خبرگان و متخصصان حرفه ای برای تحول در درآمدهای غیرشهریه ای شد و افزود: با برنامه ریزی عملیاتی و گسترش شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی می توان کاری کرد که دانشجویان و استادان درآمدزایی داشته باشند.

وی برگزاری دوره های آموزش های مهارتی و کاربردی تخصصی و کوتاه مدت براساس نیاز و اولویت های منطقه را از راه های درآمدزایی واحدهای دانشگاهی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کوچک سازی و چابک سازی را از اولویت های مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: به زودی سامانه سپاری شامل سامانه های جامع آموزشی و خریدهای این دانشگاه راه اندازی و عملیاتی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار