بازدید 1694

خرس قهوه ای در سال 97 بیمه می شود؟

کد خبر: ۷۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 12 March 2018

دبیر اجرایی کمیته ملی حفاظت از خرس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: بیمه خرس قهوه ای از طریق چندین بیمه گذار که اعلام آمادگی کرده اند در سال 97 انجام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان ولی زاده دبیر اجرایی کمیته ملی حفاظت از خرس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به ادامه پروژه حفاظت از خرس آسیایی اظهار کرد:پروژه حفاظت از خرس های قهوه ای در سال 96 اجرا و در سال 97 نیز ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با فرهنگ سازی جوامع محلی نسبت به هجوم حیات وحش افزود: سازمان حفاظت محیط زیست برای فرهنگ سازی و توانمندی جوامع محلی برای مقابله با هجوم حیات وحش وبرخورد با این گونه ها آموزش می دهد.

ولی زاده گفت: یکی از اقدامات کمیته ملی حفاظت از خرس ، مقاوم سازی و امن کردن مناطق مورد تعرض حیات وحش از جمله زمین های کشاورزی ، دامداری و زنبورداری است که درچند استان از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان انجام شده است.

وی ادامه داد : دستورالعمل های کنترل و پیشگیری تعارضات را در مناطقی که با این مشکل رو به رو هستیم،اجرا می کنیم .

دبیر اجرایی کمیته ملی حفاظت از خرس سازمان حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: بیمه گونه هایی از جمله پلنگ و یوزپلنگ انجام شد و هم اکنون پیگیر بیمه خرس قهوه ای و سیاه هستیم که ازطریق بیمه می توان خسارات وارده را جبران کرد.

وی با بیان اینکه برای جبران خسارات ناشی از تعارض حیات وحش از طریق صندوق بیمه کشاورزی که در قبال بلایای طبیعی کشاورزان را بیمه می کند، اقداماتی انجام شده است، ادامه داد: این صندوق با توافقی که با سازمان حفاظت محیط زیست کرده است کشاوزران را نسبت به تعارض حیات وحش نیزبیمه می کند.

ولی زاده گفت: بیمه خرس قهوه ای از طریق چندین بیمه گذار که اعلام آمادگی کرده اند، انجام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل