بازدید 6851

گاز 16 سازمان دولتی قطع شد

کد خبر: ۷۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۳ 21 December 2009
شرکت ملی گاز ایران انشعاب گاز 16 سازمان دولتی در استان خراسان رضوی را به استناد بخشنامه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی قطع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی در ماههای آذر تا اسفند کلیه ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی مکلف شده اند، درجه حرارت محیط کار را بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

بر همین اساس به دنبال انجام بازدیدهایی از 722 سازمان دولتی در استان خراسان رضوی برای 51 اداره به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف گاز تذکر کتبی صادر شد.

پس از صدور اخطار نیز انشعاب گاز 16 اداره به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و همچنین عدم توجه به تذکر مکتوب قطع شده است.

به گزارش مهر، بر اساس بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور کلیه دستگاه های دولتی موظف هستند تا دمای محیط کاری را بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد (دمای رفاه) تنظیم کنند که اقدام اخیر شرکت ملی گاز بر اساس این بخشنامه انجام گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لطفاً سري هم به سازمان ها و ارگان هاي تهران بزنيد
فرق نمي كنه براي كدوم قوه باشند
مجريه، قضاييه و يا مقننه
داخل هر كدام بشويد با فضايي همچون سوناي خشك مواجه مي شويد
اين كارها رو مي كنيم بعد مي گوييم مردم صرفه جويي كنند
خب ارباب رجوع رفتار و حرف متناقض ما رو مي بيند
تورو خدا اين پيام منو پخش كنيد
يه توك پا بياين سازمان بنادر و دريانوردي بخدا از گرما تو اين زمستوني در عذابيم مجبوريم دائم پنجره ها باز باشه ميگيد نه از توي بزرگراه همت كه به ساختمان سازمان بنادر نيگاه كنيد همه پنجره ها بازند
بعد هي بگيد مردم صرفه جويي كنند
هرچي هم به مسئولين خدمات سازمان ميگيم كسي پيگيري نميكنه
تمامي سالنهاي فرودگاه شهر تبريز مانند سوناي خشك داغ است ومسافركه عموما پالتو وشال وكلاه دارد خيس عرق ميگردد وهنگام سوارشدن به هواپيماشديدابه سرماخوردگي دچار ميگردد
ریخت و پاش و اسراف در همه چیز از مصرف انرژی بگیر تا نحو سرو غذا در رستوران و استفاده از خیلی چیزهای مصرفی دیگر در ادارات و سازمانهای تهران به مراتب بیشتر است و با آنکه تعداد و حجم و گستردگی این سازمانها هم در تهران زیادتر است و صرفه جویی در آنجا خیلی بیشتر میتواند کمک کشور باشد ، اما این بگیر و ببندها بیشتر مال شهرستانهاست ، من به عینه این موضوع را در ماموریتهایی که در حداقل 3 سازمان دولتی که در آنها بوده ام در سازمان مرکزی تهران و استان دیده ام .
ببینم اینا که دیگه پرونده اقتصادی نیست که نداشته باشه!!!!!!؟؟؟؟
چرا اسامی آنها را اعلام نمی کنید؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر