بازدید 10972
۶

جزئیاتی از هواپیمای ترکیه‌ای که در ایران سقوط کرد

کد خبر: ۷۸۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 12 March 2018
اطلاعات به دست آمده درباره هواپیمای متعلق به یکی از خطوط هواپیمایی ترکیه که غروب امروز در نزدیکی شهرکرد سقوط کرد حاکی از آن است که این هواپیما متعلق به شرکتی ترکیه‌ای به نام بصران بوده است.

به گزارش ایسنا، این جت شخصی ترکیه‌ای که در ارتفاعات استان چهارمحال و بختیاری با کوه برخورد کرده و آتش گرفته است از شارجه در امارات به سمت استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است.

یک شرکت خصوصی که امور روابط عمومی فرودگاه شارجه را برعهده دارد، از بیان جزئیات این حادثه و یا هواپیمای سقوط کرده خودداری می‌کند.
 

با این حال خبرگزاری دوگان ترکیه اعلام کرده که این هواپیما یک جت بمباردیه مدل CL604 بوده که نام اختصاصی آن روی دم هواپیما TC-TRB بوده است.

وزارت حمل و نقل ترکیه می‌گوید این هواپیما متعلق به شرکتی به نام هلدینگ بصران بوده است. تلاش‌های رسانه‌ها برای دسترسی به مسئولان این شرکت تاکنون ناکام مانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مینا بصران، خانم 28 ساله‌ای که عضو هیات مدیره شرکت فوق بوده و از اعضای اصلی مدیریت این شرکت ترکیه‌ای محسوب می‌شود در روزهای اخیر تصاویری را در صفحه اختصاصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به میهمانی ویژه وی در دوبی بوده است. در میان این تصاویر عکسی از هواپیمای سقوط کرده نیز وجود دارد که سه روز قبل منتشر شده است.

آخرین ویدئوهایی که از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که خانم بصران به همراه دوستانش در کنسرت یک خواننده انگلیسی در دوبی شرکت کرده بودند.

به گزارش ایسنا، عصر امروز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند جت شخصی ترکیه در حریم هوایی ایران خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفته است که این هواپیما 11 سرنشین داشته که 8 نفر از آنها مسافر و 3 نفر دیگر خدمه پرواز بوده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
مینا باشاران نه بصران!
در ضمن خبرگزاری دوغان نه دوگان.
منرجم گرامی هر زبانی را باید با الفبای خودش خواند .
خدا رحمتشون کنه. جوون بودن بندگان خدا
بصران نیست باشاران درست است به معنی توانا یا توانمند
شوفرش زن بوده؟؟
یکی به دولتشون خبر بده یارانشون رو قطع کنن
تو خبرهای دیگه نوشتید مینا باشاران، اینجا می گید مینا بصران. احتمالاً همون باشاران درست باشه، با توجه به الفبا و زبان ترکیه ای.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر