بازدید 16111
فوتو نیوز «تابناک»؛

عبدالله نوری: رفع حصر برای مردمی که نان شب ندارند، اولویت نیست/حبیبی: چرا برخی دستگاه‌های امنیتی و قضایی مسأله دوتابعیتی‌ها را شوخی گرفته‌اند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 11 March 2018

سیدروح‌الله فاطمی اردکانی- تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۱
یه دختر روسریش از سرش میفته کلی نیرو میریزه دورش بعد هی مدیرای دو تابعیتی پولها را بر میدارن فرار میکنن تازه بعد میفهمن دو تابعیتی بوده خانوادشم خارج زندگی میکردن.
وزیر کشور به نکات جالبی اشاره کردند در ارتباط با اعتراضات اخیر.راه حل احترام به مردم ک انتخابات آزاد است.دیگر قیم مردم بودن بس است.با در کنار مردم و با مردم باشید و یا برید دنبال زندگی شخصی خودتون.
رفع حصر فقط برای احترام به جمهوریت و مردم هستش نه نون و شکم
جناب نوری
ترسم که اشک در غم ما پرده در شود
رشت الکتریک مهمه!!!!
جناب آقای حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی !
بعید است شما با این سن، اطلاعات، تجربه و سمتِ دبیر کلی یک حزب سیاسی-اقتصادی ندانید که انگلیس و آمریکا در سراسر حهان مامورین مخفی دارند که اینها را با فنون و روشهای پیشرفته در هر جایی که لازم داشته اند از جمله در تشکیلات اطلاعاتی، امنیتی، قضائی، جاسوسی و ضد جاسوسی قرار داده و می دهند.
آیا این خیلی دشوار است که بدانی که مامورین مخفی MI6 و CIA روی پیشانی شان نمی نویسند "مامور مخفی" یا روی سینه شان کارت شناسایی MI6 و CIA را نصب نمی کنند تا شما متوجه بشوی که آنها مامور مخفی هستند بلکه شغل واقعی خود را مخفی می کنند و آنان با قابلیتها و امکانات خود را برای حمایت و استمرار حضور سایر همکاران مخفی خود را نیز بکار میگیرند مثلا دستور میگیرند قضیه دو تابعیتی ها در ایران با راهکارهایی از جمله بطور غیر جدی یا با شوخی مواجه شدن با آن، پیگیری موضوع و برخورد قاطع را منتفی کنند تا همچنان آنان در قدرت و تصمیم گیری حضور داشته و آن کاری را بکنند که از آنسوی آبها دستور می گیرند.
کسانیکه بوسطه شغل خود باید خیلی حساس باشند به مسائلی بسیار کم اهمیت تر از حضور مقامات دوتابعیتی در هرم قدرت، چرا به حضور مقامات تصمیم گیر و تصمیم ساز در هرم قدرت که به راحتی بهمراه سایر عوامل مخفی خود میتوانند طومار هر حکومت، نظام و رژیمی را بپیچند، علیرغم وجود قوانین قاطع حذف آنان از کلیه خدمات دولتی و اجرایی و غیره، چرا از اجرای قوانین لازم الاجرا امتناع می کنند.
آقای حبیبی شما که با تجزیه و تحلیل کلی دانش و تجربه و اطلاعات متوجه نشده اید که موضوع شوخی نیست بلکه موضوع "ریگ در کفش" داشتن است لذا توصیه و تاکید می کنم کفش آنان را پایشان دربیارید و بدقت جستجو بکنید تا با دیدن ریگ های درون کفش شان به عینه متوجه وجود ریگ در کفش هایشان بشوید و ناگاه با مردمک های گشاد چشمها، انگشت بر دندان بگیرید و بیآوائید: هان؛ ... پس موضوع از این قراره !
عبدالله نوری کسی به حسر فکرنمیکنه. ولی به رشت الکتریک حتما فکر میکنند.
مشکل از ماست که به چنین نماینده هایی رای دادیم
حتما در بین خودشان دو تابعیتی دارند بهمین خاطر به شوخی گرفته اند
رفع حصر اولویت نیست اما آیا به نان شب مردم هم رسیدگی می شود؟
جدی جدی اگه مسئولین همه با هم برنامه ریزی کنند

یا تصویب بشه چه می دونم یه جایی که

ترقه انداختن در ورزشگاه رو هم جریمه نقدی شدید کنن هم زندان شش ماهه

و صدوسیما و مطبوعات این قضیه رو بزرگ پوشش بدن هر دقعه اون کسی که این کارو کرده

تا دیگه این اتفاق خیلی بد تکرار نشه


از فرهنگسازی هم نمیاد پس خواهشا دوستان تز فرهنگسازی رو در کنار یک قانون خیلی سفت و سخت در این زمینه بدن

تا دیگه هرکی میاد توو ورزشگاه اگه صدتا ترقه هم بدون بازرسی بیارن بالا



جرئت پرتاب یه دونه اونو نداشته باشه


فقط کافیه چند نفر رو جدی زندان کنن و و همچنین عدم حضور مادم العمرش در هر ورزشگاه
همیشه این آقای نوری منطقی صحبت کرده اند ...
امثال شما که مشکل نان ندارند!؟
آقاي عبداله نوري شما چه مشكلي از مشكلات مملكت را حل كرده ايد ، خواهشمندم يكي را نام ببريد ، مشكل نان مردم از امسال شماست كه پول بي زبان را مي گيريد و هيچ خروجي نداريد ، يك نظر سنجي در مورد حصر بگزاريد تا نتايج واقعي دستتان بيايد
آقاي حبيبي ، خيلي از دولت مردها كه هيچ به جرات بايد گفت خيلي از مسيولين نظام نيز دوتابعيتي هستند ، به همين دليل جلوي عمل به اين قانون گرفته شده ، به قول شاعر كه مي گويد : گرحكم كنند كه مست گيرند ، درشهر هرآنكه هست گيرند
اگر مردم به نان شب محتاجند اینهمه نانوایی فعال که نان می پزند را چه کسی می خورد
جناب آقای نوری ! وای به حال ما که شما متوجه نمیشوید ریشه تمام نان نداشتنها همین رفتارهای اشتباه مانند حصر و هزاران رفتار غلط دیگر شماست !!! کمی بیشتر از نوک دماغتان را مشاهده بفرمایید ، کل مشکلات مملکت حل می شود !!!
همه چی شوخیه تقریبا توی این مملکت به جز علیه بی کسان و درماندگان و فقرا و...
عدالت برای افراد بالادست از بین رفته تقریبا... ولی برای زیردست همچنان بحمدالله باقیست!
از برکت عنایات .... و برکت خون....
اعصابم خرده به خدا....... خیلی خرده........
زدند همه چی رو لگدمال کردند، این مردم با این گرانی دست و پنجه نرم میکنن، اون وقت حجاب اختیاری باشد یا اجباری؟ یا مسخره تر از اون ورزشگاه رفتن خانمها!
خدایا اون وقت بعضی ها هم گول این بازی ها رو میخورن و مثل بلا نسبت ... دنبالشون سروصدا میکنن!
بد از خوب روشن خواهد شد! این سنت خداست.....
ولی خواهشا خدایا من از بدها نباشم...
آیا تجمع آرام در جلوی وزارت کار جرم بود؟؟؟؟ پس حق اعتراض مسالمت آمیز یعنی چه ؟؟؟؟ یعنی راه اعتراض باید حتما در صد شهر و غیر مسالمت آمیز پیش بره تا همه گوش کنید مسئولین بزرگوار و عزیز.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
حکومت وظیفه دارد مردم و جامعه را رشد دهد نه اینکه که شکمشان را سیر کند.آیا رساندن مردم به مقام انسانیت که امام وعده داده بود سیر شدن شکم مردم است؟
وقتی در مملکت هم صدایی و جود داشته باشد و همه صداها شنیده شود خیلی خیلی از لحاظ اقتصادی به نفع مردم خواهد بود.شاید آقای نوری با ژست جدید دنبال مطرح کردن خود باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان