بازدید 3415

کواکبیان: دولت بریتانیا با دُم شیر بازی نکند

کد خبر: ۷۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 11 March 2018
رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس گفت: مقامات دولت بریتانیا با دُم شیر بازی نکنند و موضوع حمله فرقه تفرقه افکن شیعه انگلیسی شیرازی به سفارت ایران محکوم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و رئیس گروه دوستی ایران و انگلستان در نشست علنی امروز یکشنبه (۲۰ اسفندماه ۹۶) در اخطار قانون اساسی با اشاره به حمله اخیر به سفارت ایران در انگلستان اظهارداشت: بنده به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلستان باید بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی می‌کنند.

وی افزود: این که یک فرقه تفرقه افکن با عنوان شیعه انگلیسی شیرازی به سفارت ایران حمله کنند از نظر ما محکوم است.

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس همچنین تصریح کرد: بنا به قرائنی، مشخص شده است پلیس انگلستان از قبل از این حمله اطلاع داشته است و نسبت به آن پیشگیری نکرده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: حتی پلیس انگلستان پس از ۳ ساعت از وقوع این حمله در محل حاضر می‌شود و حتی این باعث می‌شود تا حمله کنندگان فرصتی برای حضور در پشت بام سفارت‌خانه داشته باشند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش بکشند و بعد از آن هم دیدیم که عاملان این حادثه آزاد شدند.

کواکبیان با بیان اینکه ما حتماً در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را پیگیری و بررسی می‌کنیم عنوان کرد که وزارت امور خارجه ایران باید این موضوع را به صورت ویژه و جدی بررسی کرده و گزارش این بررسی‌ها را به مجلس ارائه دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی