بازدید 2113
۱

پرداخت مستمری مددجویان تا ۲۶ اسفند

کد خبر: ۷۸۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 11 March 2018

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تخصیص ٢٣٠ میلیارد تومان به «بیمه اجتماعی» زنان سرپرست خانوار در بودجه سال ٩٧ خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح، در نشست خبری پایان سال خود از پرداخت ٩٢ درصد از بودجه کمیته امداد از سوی دولت و سازمان مدیریت خبرداد و گفت: کمیته امداد در میان دستگاه‌ها از حمایت بالاتری برخوردار است. تلاش ما این است که طی ١٠ روز آینده این بودجه به شکل ١٠٠ درصد در اختیار ما قرار بگیرد و امیدواریم دولت مانند سال ٩۴ و ٩۵ این بودجه را به شکل کامل پرداخت کند.

وی با اشاره به پرداخت مستمری بهمن ماه مددجویان اظهار کرد: عیدی مددجویان تحت پوشش نیز با عنایت دولت پنجشنبه گذشته به شکل کامل پرداخت شد. همچنین مستمری اسفندماه نیز همزمان با یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد تا ٢۶ اسفند پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه عیدی مناطق زلزله زده و ٧ شهرستان استان کرمانشاه ٣ برابری پرداخت شده است، تصریح کرد: ١ برابر این افزایش از سوی دولت و ٢ برابر آن از محل درآمدهای مردمی کمیته امداد پرداخت شده است.

فتاح با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی برای پرداخت مستمری و یارانه مددجویان از طریق کمیته امداد ادامه داد: سازو کار اجرای این مصوبه اگرچه به طول انجامید اما در نهایت از دی ماه اجرایی شد و طی دو ماه گذشته مستمری مددجویان از طریق کمیته امداد پرداخت شده است. مصوبه این آیین نامه دائمی است و در سال ٩٧ هم ادامه خواهد داشت و٢۵٠ میلیارد تومان بار مالی این مصوبه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همش دروغه مستمری اسفند اصلا به هیچکس پرداخت نشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل