بازدید 2079

زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد

کد خبر: ۷۸۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 11 March 2018

رئیس سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران گفت: این مسابقات ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مرتضی موسی‌خانی رئیس سیزدهم دهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران در نشست خبری بعدازظهر امروز گفت: مسابقات روبوکاپ آزاد 16 تا 18 فروردین در 4 سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال 779 تیم پیش‌ثبت‌نام کردند که 478 تیم پذیرفته شدند که 38 تیم خارجی است و از تیم‌های کشورهای ترکیه، آلمان، چین، هند، سنگاپور، پرتقال، آمریکا، فرانسه، انگلیس، هلند و کره جنوبی در این مسابقات شرکت دارند.

موسی‌خانی ادامه داد: یکی از حمایت‌های دانشگاه آزاد از برگزیدگان مسابقات روبوکاپ، ادامه تحصیل بدون آزمون در مقطع بالاتر است و این افراد در سطح 3 حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان هم قرار می‌گیرند.

رئیس سیزدهم دهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران اظهار داشت: این مسابقات در لیگ‌های دانشجویی با رقابت ربات‌های انسان‌نما، ربات‌های فوتبالیست، ربات‌های صنعتی، ربات‌های استاندارد پلتفرم، ربات‌های پرنده، ربات‌های زیردریایی، ربات‌های خانگی، ربات‌های مین‌یاب و امدادگر واقعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال لیگ‌های کاربردی نیز به این مسابقات اضافه شده، گفت: امسال مسابقات ربات‌های خلاقیت دانش‌آموزی، ربات‌های آتش‌نشان با محوریت پلاسکو و لیگ ربات‌ امداد و نجات با محوریت کشتی سانچی و لیگ ربات‌های جنگجو ماشین‌های هوشمند نیز برگزار می‌شود.

به گفته موسی‌خانی کارگاه دانش‌آموزی برای آموزش دانش‌آموزان نیز در محل نمایشگاه بین‌المللی در روزهای 16 تا 18 فروردین برپاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار