بازدید 5876

ارائه‌ خدمات بیمه درمان تکمیلی به‌صورت الکترونیک

کد خبر: ۷۸۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 10 March 2018
طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی جوان، برای اولین بار توسط بیمه آسماری ارائه شد.در این طرح، هر یک از افرادی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با واردکردن کد (#*۸*۷*) در گوشی خود با طی کردن چند گام ساده، این بیمه نامه را خریداری کنند. بعد از خرید بیمه‌نامه، لینک فایل بیمه نامه به همراه راهنمای دریافت مراکز خسارت و طرف قرار داد برای فرد پیامک خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسماری، بیمه آسماری در این طرح قصد دارد خدمات بیمه درمان تکمیلی انفرادی خود را به بسیاری از مردم کشورمان که توانایی و شرایط دست‌یابی به طرح‌های بیمه‌های درمان تکمیلی موجود در کشور را ندارند، عرضه کند.
 
ارائه‌ خدمات بیمه درمان تکمیلی به‌صورت الکترونیک

در این طرح، هر یک از افرادی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با واردکردن کد (#*۸*۷*) در گوشی خود با طی کردن چند گام ساده، این بیمه نامه را خریداری کنند. بعد از خرید بیمه‌نامه، لینک فایل بیمه‌نامه به همراه راهنمای دریافت مراکز خسارت و طرف قرار داد برای فرد پیامک خواهد شد.

لازم به ذکر است که این بیمه‌نامه برای افراد زیر ۴۰ سال طراحی شده است و از مزایای این طرح می‌توان به حق بیمه مناسب آن اشاره کرد چرا که هر فرد تنها با پرداخت ۱۹۵ هزار تومان می‌تواند به مدت یک سال از خدمات این بیمه نامه بهره‌مند شود.

بیمه آسماری به‌عنوان حامی مردم پوشش‌های متنوع ذیل را برای بیمه‌شدگان این طرح بیمه تکمیلی درمان را در نظر گرفته است که شامل:

هزینه‌های بیمارستانی: جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی، قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود و day care تا مرز ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

اعمال جراحی بزرگ: اعمال جراحی به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به‌استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند، ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه تا مرز پرداخت ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

پاراکلینیکی: سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوار مثانه، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم تا سقف پوشش ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال

جراحی‌های محدود: مانند شکستگی و دررفتگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی با سقف تعهد ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال

هزینه‌های آمبولانس: جبران هزینه‌های انتقال بیمار داخل شهر بین شهر در مواقع اورژانسی با سقف تعهد ۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال

بیمه حوادث: در صورت فوت بیمه‌شده براثر حادثه مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

شرکت کمک رسان ایران با اتکا به شبکه خدماتی گسترده خود در سراسر کشور و داشتن ۳۷ شعبه و ۲۰۰۰ مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر ایران توانسته است شریک مورد اعتمادی به عنوان سهامدار عمده برای شرکت بیمه آسماری باشد که در حال حاضر از طریق خدمات بی‌نظیر خود توانسته است رضایت بیمه‌گذاران را در سراسر کشور جلب کند و خدمات این بیمه‌نامه نیز توسط شرکت کمک رسان ایران ارائه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار