بازدید 49302
هزار و صد و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پوشش کتایون ریاحی مانع پخش دورهمی شد؟/در خراسان همچنان، کنسرت‌ها لغو می‌شوند/جوانان چه گناهی کردند که با دیدن بی‌حجابی به گناه می‌افتند؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: «ابتکار» به زندان رفت/حجاب اجباری را به کوری چشم مخالفان اجرا می‌کنیم/نرگس موسوی فیش‌های حقوقی خود را منتشر کرد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 09 March 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توییت عجیب آقای «میرسلیم»

مصطفی میرسلیم معتقد است برخی از وزرای خارجه که به ایران می آیند دلال هستند! مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی نوشت: برخى از این وزراى امور‌ خارجه که به ایران مى آیند بیشتر دلالند تا سیاستمدار؛ دولت دل بدانها خوش نکند.

«ابتکار» به زندان رفت

«معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیرامون بازدید از زندان زنان گفت: پیگری‌ها به نتیجه رسید و در استان‌های کرمان و آذربایجان غربی توفیق حضور در زندان زنان را پیدا کردم. ابتکار در ادامه بیان کرد: در شهر کرمان و در زندان زنان، بند نسوان اقدامات ارزشمندی در ارتباط با مهد کودک صورت گرفته بود که جای بهبود هم دارد. در بخش مربوط به کارگاه‌های آموزشی و حرفه آموزی نیز فعالیت‌های خوبی در زندان کرمان در حال انجام است. البته بند، خیلی شلوغ بود و شرایط خوابگاهی در آنجا خوب نبود و خود مسئولین هم اذعان داشتند. شرایط ورزشی و فضای آزادی که در اختیار زنان زندانی قرار گرفته مناسب بود و روحیه‌ای که زندانیان داشتند و آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند، خصوصا در حوزه قرانی بسیار ارزشمند بود. معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: در ارومیه هم بازدیدی از بند نسوان داشتیم که البته در آنجا فضای مهد کودک کوچک‌تر بود و نیاز به کار داشت، همچنین بحث آموزشی برقرار بود. ابتکار در پایان گفت: امیدوارم رسانه‌ها در موضوع آزادی زنان زندانی کمک کنند که کمپین ارمغان ۲ نامگذاری شده است. ما دعوت کردیم و شماره حساب‌هایی را اعلام کردیم که براساس آن شهروندان مشارکت داشته باشند. ما می‌توانیم با کمک ستاد دیه و سازمان زندان‌ها زنان زندانی را برای شب عید آزاد کنیم. حدود ۲۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در کشور داریم که انشاءالله اگر قرار تأمین شود، تا عید آزاد می‌شوند.

جوانان چه گناهی کردند که با دیدن بی‌حجابی به گناه می‌افتند؟

آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی‌جزایری» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (18 اسفند) در اهواز در خصوص مسأله بی‌حجابی، جوان‌های مردم چه گناهی کرده‌اند که می‌بینند و تحریک می‌شوند؟ این‌ها کج‌سلیقگی است. ما با خدا پیمان بسته‌ایم و تا آخرین قطره خون، بر سر عهد خود خواهیم ایستاد. امام جمعه اهواز با تأکید بر ضرورت حمایت از محرومین و کارگران از سوی مسئولان، یادآور شد: از مسئولان می‌خواهم به این قشر توجه کنند و بکوشیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

نتیجه میدان دادن به اهل فتنه رقص در برج میلاد است

حجت الاسلام «سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات فتنه‌گران برای تضعیف نظام اظهار کرد: فتنه‌گران خط قرمز نظام هستند و نباید مسئولیتی به آنها سپرده شود چون تنها هدف آنها براندازی نظام است. نماینده ولی‌فقیه در البرز گفت: نمی‌توان از این حقیقت فرار کرد که اهالی فتنه از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به‌ نظام نمی‌گذرند. حسینی همدانی افزود: بدون شک وقتی به اهالی فتنه میدان برای جولان داده می‌شود و دستگاه‌هایی که باید مقابله کنند کاری انجام نمی‌دهند، نتیجه‌اش برگزاری مراسم رقص دختران و خوانندگی زنان می‌شود. نماینده ولی‌فقیه در البرز ادامه داد: نباید اشخاص فتنه‌گری که صلاحیت سیاسی و اخلاقی ندارند و مقید به اسلام نیستند در کشور مسئولیت داشته باشند و این خواسته همه مردم است.

مهدی جهانگیری همچنان در بازداشت است

غلامحسین اسماعیلی، در پاسخ به این که شنیده شده است میزان وثیقه صادره برای مهدی جهانگیری به یک ششم مبلغ اولیه کاهش پیدا کرده و قرار است این فرد به زودی آزاد شود و این پرونده اکنون در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: اینکه میزان وثیقه کاهش پیدا کرده است را نمی دانم و نفیا و اثباتا اطلاعی ندارم. مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور و رئیس‌گروه مالی گردشگری و نایب‌رئیس‌اتاق بازرگانی تهران اواخر مهر ماه به دلیل مسائل مالی بازداشت شد. پس از بازداشت وی رئیس سابق بانک ملی کرمان به اتهام تضییع حقوق بیت المال (مرتبط باپرونده مهدی جهانگیری) در کرمان بازداشت شده است.

گفتنی است پرونده مهدی جهانگیری و دو تن دیگر مرتبط با اتاق بازرگانی در دادسرای استان تهران مفتوح است. اسحاق جهانگیری پس از بازداشت مهدی جهانگیری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره بازداشت برادرش «مهدی جهانگیری» نوشت: «اطلاع دقیقی از چگونگی دستگیری، اتهام ضابط و شاکی برادرم ندارم البته وی هیچگونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارد مساله قابل پیش بینی بود و باید صبر کرد امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد و عدالت، مبارزه با فساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجرا شود.»

بازداشت ۶۰ زن و مرد در پارتی در مشهد

معاون دادستان مشهد از دستگیری 60 زن و مرد در مهمانی شبانه در بلوار شاهنامه خبر داد. حسن حیدری در گفت‌وگو با فارس گفت: با اطلاعات کسب‌ شده مبنی بر برگزاری یک مهمانی مختلط پر سروصدا که موجب مزاحمت برای سایر شهروندان شده بود، تیمی از پلیس امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. وی اضافه کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد که تعداد زیادی زن و مرد به‌ صورت مختلط در این مهمانی شرکت کرده‌اند. معاون دادستان مشهد مطرح کرد: مأموران با رعایت موازین شرعی، این محل را مورد بازرسی قرار دادند که در این عملیات 22 مرد و 38 زن که پوشش مناسبی نداشتند و در حال انجام حرکات موزون بودند، دستگیر شدند.

پوشش کتایون ریاحی مانع پخش دورهمی شد؟

شب گذشته قرار بود ویژه برنامه روز زن برنامه "دورهمی" روی آنتن شبکه نسیم برود که پس از نیم ساعت تأخیر به جای پخش این ویژه برنامه، بازپخش برنامه‌ای روی آنتن رفت که پژمان جمشیدی مهمان آن بود. کتایون ریاحی و حامد همایون مهمانان ویژه برنامه ضبط شده دورهمی برای روز زن بودند که گویا پوشش ریاحی باعث لغو پخش برنامه شده است. در همین رابطه سینما دیلی نوشته، کتایون ریاحی در واکنش به پخش نشدن برنامه گفته است: مسئولان پخش و ناظران سازمان باید به یک ملت پاسخگو باشند که کجای این پوشش دارای مشکل است؟ از طرفی برخی می‌گویند دلیل پخش نشدن این قسمت از برنامه دورهمی فنی بوده و این قسمت امشب به روی آنتن خواهد رفت که البته فنی بودن مشکل این برنامه تا حدی باورناپذیر است چون این برنامه چند روز پیش ضبط شده و آماده کردن آن برای پخش در موعد مقرر یک امر بدیهی است.

بسیج به درخواست ناجا و خیلی محدود در ماجرای خیابان پاسداران شرکت کرد

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در جریان ناآرامی‌های خیابان پاسداران در تهران، عزیزان بسیجی به دلیل وجود شرایط خاص، در جهت کمک به نیروهای انتظامی و بنا به درخواست آنها تا حدود کمی وارد صحنه شدند. سردار «محمدرضا یزدی» با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های سه هفته پیش خیابان پاسداران در تهران اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت خودش را در جریان ناآرامی‌های خیابان پاسداران، به خوبی ایفا کرد. وی در گفت‌وگو با میزان، افزود: در جریان این ناآرامی‌ها، عزیزان بسیجی به دلیل وجود شرایط خاص، در جهت کمک به نیرو‌های انتظامی و بنا به درخواست آن‌ها تا حدود کمی وارد صحنه شدند. فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: حضور بسیج در حوادث خیابان پاسداران تهران، بسیار محدود و کم بود و این گونه نبود که نیرو‌های زیادی از بسیج در وقایع آن شب حضور داشته باشند.

شورای نگهبان می‌خواست خاتمی را برای دور دوم هم رد صلاحیت کند

مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این‌که «باید ملاک همه در تأیید صلاحیت ها در انتخابات ریاست جمهوری نظر شورای نگهبان باشد، گفت که « شورای نگهبان در آن زمان سندی به دستش نرسید که بخواهد احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کند» و مدعی شد: درباره خاتمی نیز همین اتفاق افتاد. شورای نگهبان دلایل محکمه‌پسندی نداشت که به مستند آن خاتمی را ردصلاحیت نماید. اعضای شورای نگهبان آن زمان اتفاق آرا معتقد بودند که خاتمی صلاحیت ریاست جمهوری در دوره دوم را ندارد اما معتقد بودند که تأیید نکردن او بحرانی را برای کشور درست می‌کرد یعنی تأیید خاتمی بد بود و تایید نکردنش برای کشور بدتر.

حجاب اجباری را به کوری چشم مخالفان اجرا می‌کنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حجاب از احکام دین است و ما آن را به کوری چشم مخالفان اجرا می‌کنیم چراکه انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اسلام است. عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی برای منکوب کردن اصل مسأله حجاب، عبارت 'حجاب اجباری' را به کار برده و قصد دارند مملکت اسلامی را به هم بریزند. حجت الاسلام سیداحمد خاتمی روز جمعه در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مشهد افزود: همه مراجع و حتی کسانی که به دین آشنا هستند حجاب را در متن دین و از احکام و قوانین مسلم آن دانسته اند و از طرفی مگر می توان مملکت را بدون قانون اداره کرد؟ وی گفت: یک عمامه به سر که باید حافظ دین باشد در همین مشهد برای دل خوشی چهار نفر گفته است حجاب اجباری نیست در حالی که حجاب در اصل دین و غیرقابل انکار است. وی تأکید کرد: حجاب از احکام دین است و ما آن را به کوری چشم مخالفان اجرا می کنیم چرا که انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اسلام است.

ناپدید شدن ۱۱ میلیارد یورو اموال لیبی در بلژیک

مقام های بلژیکی اعلام کردند از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷میلادی، حدود ۱۱ میلیارد یورو از پول های لیبی در بانک «یورو کلیر » ناپدید شده است. روزنامه بلژیکی «لا لیبره»( La libre) در این خصوص نوشت، تا ۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۳میلادی حدود ۱۶. ۱میلیارد یورو در حساب های بانکی لیبی بود اما مقام های بلژیک پاییز سال ۲۰۱۷ زمانی که در حال تحقیق در مورد پولشویی بودند ، اعلام کردند بخش زیادی از این مبلغ ناپدید شده است و حدود پنج میلیارد یورو از کل پول مانده است.

امام جمعه تهران: از بی‌حجابی تحمیلی نفرت داریم

صدیقی امام جمعه تهران گفت: ما به حجاب بانوان‎مان افتخار می‎کنیم و از بی‎حجابی تحمیلی نفرت داریم، ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی‎حجابی نخواهد رفت. کسی که امانت‌های اجتماعی،سیاسی و فردی به او سپرده می‌شود و به پست خود در قالب رئیس و مسئول و مدیر خیانت می‌کند یا افراد خائن یا دوست و آشنا را بدون در نظر گرفتن توانایی‌ها در سمت‌ها می‌گمارد. کسی که به امانت خیانت می‌کند و در راس آن‌ها پست‌های کشورداری و سیاسی است. از زمان رضاخان تحمیل فرهنگی برای برداشتن حجاب آغاز شد. امروز برخی افرادی که پدرانشان در دین شاخص بودند می آیند و حرف هایی درباره حجاب می زنند. مسئولان نظام باید مانند مردم به چنین رهبری افتخار کنند که حواسش به عائله خداست و همه زندگی اش مردم هستند. ایشان توطئه ها را خنثی کردند. /فارس

خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان گفت: در حال حاضر مسأله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها یک مسئله داخلی نیست بلکه ابعاد بین المللی پیدا کرده است و در بازدید جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز تأکید شد؛ بنابراین نباید اجازه داد که فوتبال ایران به چنین دلیلی تهدید و تعلیق شود. رئیس فیفا در نخستین اظهار نظرش پس از حضور در ایران در رسانه‌های بین المللی عنوان کرد که چنانچه فوتبال ایران مسأله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را جدی نگیرد، از ابزارهای نظارتی مانند تعلیق استفاده خواهیم کرد؛ لذا باید این مسأله جدی گرفته شود. ریاست فیفا نیز باید در برابر مجامع بین المللی پاسخگو باشد و مذاکره با فیفا در این زمینه راه به جایی نخواهد برد. در حال حاضر شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود فراهم است و نباید به یک دلیل حاشیه‌ای جزئی خودمان شرایط تعلیق فوتبال را فراهم کنیم. امیدواریم رئیس جمهور در این زمینه تصمیمی جدی بگیرند تا ورود بانوان به میادین ورزشی قطعی شود. البته شنیده‌ها حاکی از این است که رئیس جمهور در زمینه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها دستوری صادر کرده تا به وزارت ورزش ابلاغ کند که امیدواریم با اجرایی شدن این تصمیم، من هم طبق قولی که به بانوان داده‌‎ بودم بتوانم در کنار آن‌ها و همه با هم در ورزشگاه‌ حاضر شویم. خانه ملت

نرگس موسوی فیش‌های حقوقی خود را منتشر کرد

نرگس موسوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس‌های فیش‌های حقوقی‌اش نوشته است: اینجانب نرگس موسوی خامنه با مدرک کارشناسی ارشد ارتباط تصویری و گرایش تصویرگری، با توجه به هجمه‌های اخیر، جهت تنویر اذهان عمومی و با طیب خاطر تعدادی از فیش‌های حقوقی سال نود و چهار و نود و پنج و نود و شش خود را منتشر می‌نمایم. بنده از سال نود و دو در دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی در بخش‌های روابط عمومی و حوزه ریاست به عنوان طراح گرافیست و سپس به عنوان کارشناس مسئول گرافیک مشغول به خدمت بوده‌ام. طی چهار سال گذشته بیش از سیصد و شصت عنوان متفاوت برای دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و بیش از پانصد کار چاپی (شامل طراحی پوستر، بنر، بروشور، ست‌های اداری، جلد کتاب، لوگو. . . و همچنین طراحی سایت دانشگاه آزاد اسلامی) در حوزه موضوعات و سفارشات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ام. لازم به توضیح است که این عناوین، مبحثی کلی است و هر عنوان شامل موارد متعددی نیز می‌باشد. به عنوان مثال برای عنوان یک همایش، بنر در سایزهای متفاوت کوچک تا دیواری و فضای شهری، لوگو، پوستر و... را شامل می‌شود. همچنین علاوه بر رقم مشخص فیش‌های حقوقی، در انتهای هر سال مبلغی رایج و مطابق با تعرفه‌های پرداختی، به عنوان عیدی دریافت نموده‌ام.

باید مشخص شود که راجی و امثال وی چرا در زندان‌های ما می‌میرند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس دهم گفت: هیچ کس اقدامات خشونت آمیز، بستن راه و حمله به مردم و زحمتکشان نظام با اتوبوس را قبول ندارد و از این نوع عملکرد دفاع نمی‌کند و همه باید التزام به قانون داشته باشند و مخصوصاً مجری قانون باید الزامی بیشتری به قانون داشته باشد. هیچ کسی نباید به کسی که به دستش دستبند خورده تعرض کند و او را مورد ضرب و شتم قرار دهد اما متأسفانه در مورد راننده اتوبوس این اتفاق افتاد و واقعاً تلخ بود. گویا ۵۰ نفر از دراویش بازداشت هستند که به نظرم ۱۱ نفری از آن‌ها زن هستند و همچنان راجع به این افراد تعیین و تکلیف نشده و اطلاعی هم از این ۵۰ نفر در دست نیست. نماینده رشت ادامه داد: اما موضوع نگران‌کننده‌تر آمارهای است که از فوت زندانیان به گوش می‌رسد. بالاخره یک نفر باید شفاف درباره مرگ این زندانیان توضیح دهد. به طور مثال آقای محمد راجی که یکی از دروایش بازداشت شده بود و به تازگی خبر درگذشتش منتشر شد، یک فرد جانباز و شیمیایی جنگ بوده و کسی بوده که قسمتی از جان خود را برای استقرار این نظام و ارزش‌های آن داده و زحمت بسیاری برای این انقلاب و نظام کشیده است. این فرد هیچ وقت نمی‎توانست یک ضدانقلاب باشد.

وی با بیان اینکه «نباید یکسری از ناراحتی‌ها و مخالفت‌های آقای راجی را معادل یک منافق فراری ضدانقلاب قرار دهند» گفت: ای‌کاش به جای برخوردهای قهری از برخوردهای محبت‌آمیز انقلابی استفاده می‌شد همانطور که ما این تجربه را در زمان منافقین داشتیم؛ خیلی از منافقین که دستگیر می‌شدند به قدری با آن‌ها خوب برخورد می‌شد که این افراد توبه می‌کردند و به نظام برمی‌گشتند. حال باید پرسید چه اتفاقی افتاده که افرادی در زندان حاضرند خود را بُکشند ولی به نظام برنگردند؟ جعفرزاده ادامه داد: بالاخره باید برای مردم مشخص شود که آقای راجی و امثال وی چرا در زندان‌های ما می‌میرند. این چه اتفاقی است که در زندان‌های ما می‌افتد؟ حال در بازجویی و یا در غیربازجویی. ما نمی‌توانیم بگوییم همه خودکشی کردند. اصلاً اینکه فردی در زندان خودکشی می‌کند ناشی از چیست؟ من فکر می‌کنم امور زندان‌های ما دچار یک ضعف شدید شده که نظارت کافی هم بر آن وجود ندارد. / رویداد۲۴

قطع آب انتقالی به یزد؟

منابع محلی خبر دادند که در پی درگیری ها در منطقه ورزنه اصفهان و تخریب تأسیسات برق، آب انتقالی به یزد قطع شده است.

در خراسان همچنان، کنسرت‌ها لغو می‌شوند

کنسرت «فرزاد فرزین» که قرار بود روز جمعه ۱۸ اسفند در سبزوار برگزار شود، با تصمیم امام جمعه و دادستان این شهر لغو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۸۰
به اصلاح طلبان و اعتدالیون مدعی در امور متعدد مانند کنسرت و حجاب و... می گوییم :
شما راست می گویید! اما بگویید نتیجه برجام چی شده؟
توی 5 سال گذشته چه کار مهمی در دولت انجام دادید؟!
کدام مشکل اساسی مردم را حل کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
نتایجش این بوده که تو جای اینکه الان تو میدون جنگ باشی خونه ات زیر بخاری نشستی داری به دولت فحاشی میکنی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
جالبه!!! هر جناحی طرف مقابل خودش را از جنگ میترسونه.جناح راست از جنگ مثل سوریه و جناح چپ از جنگ با آمریکا!!! این وسط هم هر دو جناح دارن اقامت کانادا و آمریکا واسه آقازاده ها میگیرن.
کار و گرانی و فقر و ... که حرف آدمهای بی عقله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
آقای عزیز بی فکر تو اون زمان اگه یک سال دیگه تحریم دارویی ایران ادامه دار بود یک سری مریض ها بیچاره می شدن
جوان های شما با دیدن هر چیزی تحریک می شوند . بهتر است به جوان ها یاد بدهید که بر نفسشان غلبه کنند تا مرتکب تجاوز به کودکان ، همجنسان و زنان بی گناه نشوند . اینطور که شما حرف می زنید یعنی این که جوان ها حق دارند به صورت افسار گسیخته بو الهوسی کرده و مانند حیوان دنبال غرایض خود باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اشتباه شد . غریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
جوانی که در این سیستم پرورش پیدا کنه بهتر از این نمیشه یگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
بله جوانان باید غرایض حیوانی خود رو کنترل کنند ولی زنان هم نباید مثل حیوان دنبال برهنگی و نشان دادن بدن خود برای جلب توجه و ارضای حس جذاب بودن خود باشند
مسلما اگر به تشنه یه لیوان آب یخ دار نشون بدید و بهش ندید هیچ چی ازش بعید نیست و کسی هم بخاطر برخوردش سرزنشش نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
جوانانی را که اینطور سریع تحریک شده و مثل حیوان دست به تجاوز می زنند باید اخته کرد.
وقتی در ولایت خراسان کنسرت روی زمین لغو می شود لاجرم پارتی زیر زمینی بر پا می شود ,این یعنی سوء مدیریت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
وای بر علم الهدی
ناشناس
| - |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اتفاقا برعکس.... وقتی گسترش موسیقی آنهم از نوع زننده و سخیفش ترویج داده میشود.... ذائقه شهروندان را تغییر و به این موارد سوق میدهد...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
به چه حقی وارد حریم خصوصی مردم می شوند .
بعضی حرف ها نشان از سوزش مذاکره اون با ترامپ دارد .
مردهای ایران فکر و چشمشان حجاب می باشد. روسری و چادر نمی تواند جلوی فکر و چشم منحرف را بگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
یکی نیست به آقایون بگه مگه جوون های الان بچه های دهه شصتی هستن که هرچی گفتین بگن چشم. این نسل گودزیلا هستن و نسل متولد 1400 به بعد فوق گودزیلا منتظر ظهور اونها هم باشین
مسئله بزرگ و مهم جنگ آب زودتر از چیزی که فکرش رو میکردم داره رخ میده و مسئولین هم همچنان بی خیال و مشغول برخورد با مسائلی حقیر مثل رقص چند دختر بچه و پوشش خانم ها....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
از آدمهای ناکارامد، چه انتظاراتی داری شما؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
پس خبر نداری!!! تمام مشکلات کشور حل شده و دیگه بیکار و گرد و غبار و ... نداریم فقط مونده حجاب!!! راستی مگه بدون روسری تو مملکت داریم که این آقایان دارن فریاد با چاشنی تهدید سر میدن؟
هیچوقت یک ایرانی را تهدید نکنید!!!
برخوردهای سلبی در هر موردی اگر با اقناع مخاطبان و توجه کافی به اهمیت آن همراه نباشد قطعا و یقینا تبعات ناخوشایند در بلند مدت دارد
خدا نسازد برای آنهائیکه پول بیت المال را صرفا اینگونه برنامه مزخرف (دورهمی) میکنند.مثلا میخواهند برنامه شاد درست کنند؟؟!!!اخه این آدمها چه چیزی به مردم می اموزند؟که در زندگی شون مفید باشد.همین برنامه ها باعث می شود عده ای فریب خورده در ملاعام کشف حجاب کنند!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اخه من به تو چی بگم
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
چیزی بهش نگو!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
خدایا عقل عنایت فرما
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
برایت دعا میکینیم
جوانان به گناه میفتن!؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
موضوع حجاب و بی حجابی اصلا مطرح نیست . این فقط وسیله ایه که مردم را سرگرم کنه تا به مشکلات اصلی فکر نکنند . در طول این سالها هروقت موضوع فساد و دزدی در دستگاه مطرح میشه سریع هیاهوی حجاب به انحاء مختلف براه میافته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
روشون نشده بفرمایند پیر ها به گناه می افتند .
پس نباید تلوزیون هم عکس خانم های خارجی رو سر لخت نشون بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
بله نباید نشان دهد اگر از اول انقلاب هم نشان می دادند از اول انقلاب هم اشتباه می کردند.اصلا ما دعا داریم که اگرفرد غیر مسلمان مثلا یهودی یا مسیحی را دیدید باید بخوانید ...اسلام چیزی نیست که حتی بعضی به اصطلاح انقلابیون ما فکر می کنند
میگم یه وقت لباس من مشکل نداشته باشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
چی پوشیدی ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بامزه
جوانان غلط میکنن به گناه می افتند آقای موسوی جزایری

۲۳ سال امریکا زندگی کردم
با زن و بچه
یک بار به گناه نیفتادم
پاسخ ها
arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
یارو گفت کی گفته تریاک اعتباد میاره ؟ من 20 ساله میکشم هنوز معتاد نشدم !! این بابا هنوز مفهوم اعتباد را نمیدونسته
انصافا این بسته ی خبریت آیینه دق هست ادم میخواد سرشو محکم بکوبه به دیوار ازین وضع راحت شه ببین چیا گفتن اخه
شما اختلاص را نیز اجباری کردید
حجاب کتایون ریاحی مشکلی نداشت این آقایون همشون مشکل دارن
این بینوا که شش لا خودش رو پیچیده ! خاک بر سر اون مردی که از روی اون همه پارچه باز هم تحریک بشه . آقایون بروند دکتر معالجه شوند .
این بینوا که شش لا خودش رو پیچیده !
یک سوال: حجت الاسلام سید محمدمهدی حسینی همدانی از کجا به این نتجیه رسیده اند که (این خواست همه مردم است)؟ چندی پیش نیز آقای محسن پورسید آقایی، معاون شهردار تهران گفته بودند مردم موافق افزایش نود درصدی قیمت بلیت مترو هستند. آیا به راستی ارزش مردم ایران اینقدر در نظر مسئولین پایین آمده که به خود اجازه میدهند به راحتی و بدون ارائه آمارهای دقیق و تنها با ذکر آمارهای فله ای از سوی آنان فکر کرده و صحبت کنند؟ اگر چنین است، پس چرا وقتی صحبت از رفراندوم شد بعضی ها اینچنین برآشفته شدند؟ اگر از نظر مسئولین عزیز ما مردم اینقدر با سیاستهای و عملکردها هماهنگ و موافق هستند، بنابراین برگزاری رفراندوم در بعضی مسائل حساس کشور میتواند اثبات کننده حقانیت نظرات این حضرات باشد!
اگه کنسرت بده، برای همه بده

اگه هم ایرادی ندارد، چرا باید عده ای از داشتن آن محروم باشند
کتایون ریاحی وروز زن حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا !راسی راسی که آخر الزمانه!
گناه خانم ها چیه که جوان ها بیماری جنسی دارند ؟برخی آقایونی که من میبینم از پشت دیوار خونه ای که توش خانم باشه هم تحریک میشن .
خدای متعال شر افراد بد حجاب و بی حیا رو از سر مردم مسلمان کم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
انشالا شر افراد کم عقل رو کم کنه
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
خدای متعال شر تو رو از سر ما کم کنه
"تصمیم امام جمعه"چه جالب!!!!!
این امامان محترم جمعه میگویند با رقص چند کودک خردسال نظام به خطر افتاده است! فکر نمیکنند با این سخن نغز در واقع استحکام را مورد سوال قرار میدهند؟!!!
- متاسفم برای اون جوان که با دیدن بی‌حجابی به گناه می‌افتد.
- خانم هاچه گناهی کردند که جوانان با دیدن بی‌حجابی به گناه می‌افتند؟
- چرا فقط تو این کشور جوانان با دیدن بی حجابی به گناه می افتند؟!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اگر جنابعالی با دیدن زنان آنچنانی هیچ اتفاقی برایت نمی افتد احتمالا مشکل داری مگه میشه زن هر جوری خواست جلوی مرد غریبه راه بره مرد هم عین خیالش نباشه این یک واقعیت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
آقا مهدی هر چه زودتر به پزشک مراجعه کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
آقا مهدی شما در مورد نگاه پاک چیزی شنیدی ؟؟؟ یا در محیطی رشد کرده ای که خدای نکرده در مورد غلبه بر نفس چیزی یاد نگرفته ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
کسی که با دیدن خانم ها به گناه می افته به احتمال زیاد اختلاس هم می کنه . با رانت خواری هم میانه خوبی داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اقای مهدی اون اقا هیچ مشکلی نداره بلکه این ذهن منحرف شماست که مشکل داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
مهدی جان لطف کن کمی حیاتو بیشتر کن
بينام
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
مهدي جان
ميشه عزيزم ، ميشه كه با ديده بقول شما زنان آنچناني ( كه البته اگر چنين پوششي براي شما آنچناني محسوب ميشود پس پوشش مردم اروپا
چيست ؟ )اتفاق عجيبي نيفتد. اگر با ديدن زنان جامعه خودمان كه لخت و عور نيستند شما اتفاقي برايتان مي افتد مشكل داريد . بهتر است نگاه خود به مردمتان را عوض بفرماييد . فرض كنيد زنان جامعه از اقوام نزديكتان هستند آيا باز هم آنچناني ميشويد ؟ خودتان را تغيير بدهيد نه اينكه بخواهيد نظرتان را به جامعه تحميل نماييد . اين يك واقعييت است . روزگاري منهم مثل شما بودم اما اولين باري كه پايم به خارج از كشور باز شد فهميدم در توهم بسر ميبردم .
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
یعنی همه این افرادی که جواب آقا مهدی رو دادن با دیدن زنان آنچنانی هم اتفاقی براشون نمی افته؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مهدی به بانوان ایران توهین نکن .حالت اصلا خوب نیست .حتما به بیمارستان روزبه سری بزن.
به آقای جزایری بفرمایید جوانان ما با بی حجابی به گناه نمی افتند . بلکه با دیدن اختلاس و نجومی خواری و پدیده آقازادگی به گناه می افتند.
وگرنه این جوانان فرزندان همان جوانهایی هستند که زمان جنگ برای دفاع از ناموس و حیثیت به جبهه ها رفتند .
آنها را دستکم نگیرید!!!
آقای خاتمی یعنی بعد از این همه مدت متوجه نشدید به زور نمیشه چیزی رو به مردم تحمیل کرد ؟
واقعاً فکر میکنید این جمله " حجاب اجباری را به کوری چشم مخالفان اجرا می‌کنیم " در سال 96 چیزی جز یک شوخی نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
جالبه كه ايشان براي كوري چشم مخالفانشان و نه براي رضاي خدا مي خواهند حجاب اجباري اجرا كنند
به ايشان توصيه مي كنم در ادبيات خود تجديد نظر كنند تا أساس لج و لجبازي را مستحكم نكنند
چرا باید هر 4 سال یکبار به رییس جمهوری رای دهیم که قدرتی در حد لغو یا اجرای یک کنسرت را هم ندارد؟ کسی که حتی توانایی لغو یا اجرای یک کنسرت را ندارد چطور میتواند برای یک کشور تصمیم گیری کند؟
شنیدم بخاطر پوشش نبوده بلکه خانم ریاحی غیرتش گل کرد و کارهای مهران مدیری را نقد کرده است.
دیگ به دیگ میگه روت سیاه؛
پوشش مهم نیست. مهم عملکرد انسانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
پوشش جزو عملکردهای هر انسانه
منتظر درگیری‌های بیشتر و خطرناک تر بر سر آب دزدی باشید
ای کاش از اختلاس و دزدی و ذروغ و فساد مدیران و تظاهر به خوب بودن و حق مردم خوری هم به اندازه بی حجابی نفرت داشتید و دغدغه تو ن بود
اگر حجاب اجباری نیست پس چی هست
راستی حاج آقای علم الهدی سوفیا لورن را از کجا می شناسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
دوستان براشون تعریف کرده اند .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
از آنتن ماهواره شان
خداییش خبر خوش توی این مملکت نداریم
مقصر کیه ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
احتمالا خودمون
من ایران را خیلی دوست دارم.ولی با خواندن این خبرها آرزو کردم در ایران نبودم
چون تمام امکانات و حواس مسولین روز وشب در صدد این هست که لباس و جوراب و روسری زنان چگونه باشد دیگر رشد اقتصادی نباید توقع داشت چون کوله باری که بر دوش دولت گذاشته اند سنگین تر شد . لذا دولت را اجبار میکنند که در مسایل شخصی و احوالات ابتدایی مردم که در قدیمها جرم نبود را جرم تعریف کنند لذا حجم پرونده سازی برای شهروندان زیاد میشود . همانطور که بارها در این سایت گفتم مقوله پوشش زنان برای همیشه باقی خواهد ماند .
واقعا اوضاع بعضیها آنقدر خراب است که تمام دنیا را از دید پایین تنه وشهوت رانی میبینند برخی بهتر است دید شان درست کنن جنس مونث گناهی نکرده که بخاطر بهشت رفتن برخی باید در بند باشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اینها دنیا را از سوراخ قیف می بینند
سلام به همه محققین و باسوادان سایت تابناک که منو با انتشار نظرهاشون پای این خبرها، حسابی به ذوق (و گاهی خنده) میارن.
خواهشا بعد اینکه نظر گذاشتین، اونهم در جایی که برای هیچکس اهمیتی نداره، در خلوتتون، که بازهم برای هیچکس مهم نیست، یه فکری به حال خودتون و زمانتون و سطح سوادتون و زندگی روزمرتون که مجدد هیچکدوم اینها برای هیچکس مهم نیست، بکنین.
هرچند که این نظر هم برای هیچکس مهم نیست!
حاج آقا خاتمی آن ایده که دارید که حتی صورت و دست زنان دیده نشود را در شهر مشهد و قم اجرا کنید . حجاب زنان و دختران خواسته بیش از حد انتظار دارید . در صورتی برای زنان کشور انتظار زیادی درست نیست . بنظرم تمام جمع بندی حرفهای چندین سال چنین هست که دقیقا مثل دوره قاجار زنان در منزل بمانند این حرف را من امروز در یک کلیب ویدیوی دیدم که حتی روحانی گفته تعدد زوجات را رضاخان از بین برد . آبا عدالت مد نظر شما این بود ؟ اگر بگویید نخیر من متقاید نمیشوم چون عملکرد های چنین نشان میدهد
بجاش کنسرو بگذارند
حجاب اجباری زنان بخاطر این هست که زنان را بترسانند تا مردان هم بترسند فکرم کنم این فشار به حجاب اجباری یک اهرم فشار بر مردم هست که حتی شخصی ترین رفتار مردم که لباس هست کنترل داشته باشند در صورتی مردم نباید از مسولین بترسند مسولین از مردمش بترسند .که اگر خلاف خواست مردم بودند . چون دولت منتخب شامل مجلس و رییس جمهور از مردم هست یعنی این دو دستگاه انتظار فرا قانونی از مردم ندارند ...
جوانان كه در عرض چهل سال گذشته تحت تعليم شما حضرات بودند چطور نتوانستيد درست تربيتشان كنيد كه با ديدن بانوان بي حجاب تخريك ننشوند پس تربيت شماها كه اينهمه هم خرج و هزينه رو دست ملت گذاشتيد بسيار ايراد دارد
برخی کاره ای نیستند كه تجازه بدهند يا نه مملكت قواي سه گانه دارد و انها نسبت بموضوع تصميم مي گيرند..
چرا نیروی انتظامی با گل و شیرینی از راننده اتوبوسی که نیروهای انتظامی را زیر گرفته، استقبال نکرد، به نظرتان همین نقض حقوق شهروندی نیست؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
چرا نیروی انتظامی به جای کمک گرفتن از همکاران خودش از بسیج کمک گرفته است
از صدا و سیمای میلی چه انتظاری دارید؟؟؟
پاسخ ها
غنی لو
| Saudi Arabia |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
انتظار داریم عفاف را ترویج کند نه بی عفافی رو کودکان ما این برنامه ها را میبیند بهتره تو کشور ما داشتن علم و وطن دوستی الگوی کودکان ما باشد تا بدحجابی و ریخت پاش و تجمل گرایی
رضا
| Czechia |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
غنی لو خدا شفات بده
خیلی جالبه، شورای نگهبان دلیل محکمه پسندی برای رد صلاحیت خاتمی نداشت، ولی میخواست او را رد صلاحیت کند.
فعلا بخاطر توافق ترامپ و کیم باید به دارو دسته حاج حسین شریعت تسلیت گفت ، امید است در جریده وزین خود او را مورد نوازش قرار ندهند به هر حال جوان است و کم تجربه و ملتش هم از گرسنگی رو به علف خوری اورده اند ؟؟؟انها اشکنه نمیشناسند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ای جان !
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بالاخره شما به لب ما لبخند آوردی
تابناک عزیز، چرا حرف خاتمی را در عنوان تحریف کرده اید؟
به خدا این هجمه تندروهای مذهبی خجالت و تاسف داره
لا إِکْراهَ فِی الدِّینِ قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ فقد استَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقی‏ لاَ انْفِصامَ لَها وَ اللَّهُ سَمیعٌ عَلیم؛ ‏ در دین، هیچ اکراه و اجباری نیست. مسلماً راه هدایت از گمراهی روشن و آشکار شده است. پس هر که به طاغوت کفر ورزد و به خدا ایمان بیاورد، بی‏تردید به محکم‏ترین دستگیره که آن را گسستن نیست، چنگ زده است؛ و خدا شنوا و داناست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
دین شخصیه ولی حجاب شخصی نیست. تاکید به حجاب داشتن ربطی به تاکید به دینداری نداره.
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ناشناس 11:30 حجاب ربطي به دينداري نداره؟ به چي ربط داره؟
چند روزي هست كه تابناك بر عليه تركيه و به نفع تروريست ها خبر پراكني نميكنه ، واقعا خيلي نگران كننده هست
.آیا پیمان نبسته اید که ریشه ظلم و تبعیض را بکنید؟آیا پیمان نبسته اید که از روی نداری و بیکاری کسی به گناه دزدی آلوده نشود؟آیا پیمان نبسته اید که به دلیل نتوانستن جوانان به ازدواج جلوی آلوده شدن جوانان به گناه را بگیرید؟پیمان نبسته اید که منافع ملت را تامین کنید؟پیمان نبسته اید که لااقل همین قانون اساسی را رعایت کنید؟آیا پیمان نبسته اید که دیگر احکام و قوانین اسلام را هم رعایت کنید؟فقط پیمان بسته اید که ..............؟
خدا از باعث و بانی قطع آب زاینده رود نگذره مردم شریف یزد به نوع آب و هوای کویری خود عادت داشتند تا اینکه یک آدمی فقط برای خود شیرینی پیش هم شهری هاش زاینده رود را کج کرد به سمت یزد به اصطلاح یه سنگ انداخت توی چاه آخه کشاورز بیچاره اصفهان چه کنه پدر بیامرز
تابی جون
همینطور مشغولمون کن به بحثای حاشیه ای
رسانه دولتی زیاده تو مردمی باش
در ساعات اخیر کاربران ایرانی بیشترین جستجوی اینترنتی نام سوفیا لورن، هنرپیشه ایتالیایی را در بین کشورهای مختلف جهان داشته‌اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
با اضافه دانلود فیلمهاش
مشکل اصلی من و اطرافیان و هرکسی در شهرم که ارتباط دارم اینها نیست تو رو خدا حرف واقعی و دل مردم را بزنین و پیگیری کنیم
جوان ها را درست تربیت کنید که با دیدن هر چیزی به گناه نیافتند .
هنوز پوشش؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
همیشه پوشش
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان نميدونن كه اجراي حجاب به ابن شكل اجباري نه حكمي در اسلام داره نه سيره پيامبر و ائمه بوده؟
واقعا اصول این آقایان را درک نمیکنم. در برخورد با رقص و بیحجابی این قدر تند و در برخورد با فساد و اختلاص و ... انگار که نه انگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
خب ، چون این اصول رو نمیدونیم وضعمون اینه دیگه.
با حکم امام جمعه کنسرت لغو میشه ؟ اگه انقدر احکام نافذه یه حکمی برای بیکاری و گرونی و ... بدهند . نتیجه اخلاقی اینکه مردم عزیز در ایران شادی کردن حرام است لطفا سئوال نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
این امام جمعه هه جکاره اند که برای کنسرت دستور صادر میکنند.
دلیل آقایان امامان جماعت برای اظهار نظر کردن از طرف همگان در پشت تریبون هایی که به امانت به دستشان سپرده شده چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
دلیلش اینه که ما مردم مهجور ونیازمند قیم هستیم.این آقایون نباشند ما توان تشخیص خوب و بد رو نداریم....
پارتی مختلط بد است شکی نیست ولی مراجعه به درب خانه و بازداشت افردای در منزل و ویلا دخالت در حریم خصوصی افراد نیست
آیا حرمت ربا اجباری نیست ؟چرا آن را اجرا نمی کنید؟ جنگ پیامبر اکرم (ص) با بنی قریضه برای حجاب بود یا فاسد کردن جامعه با ربا؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
خب که چی ؟؟
ربا کجا و حجاب کجا ؟؟
اگر مردم حجاب را انتخاب کرده اند چرا دیگر زور می گوئید و با خشونت بر سرزنان اقلیت ها پوشش را لازم می کنید جدا چرا فقط در ایران حجاب اجباری است ؟
کلا هیچ چیزی با اجبار جواب نمی دهد، باید مردم اختیار داشته باشند و دیگر اینکه نباید یک نفر از قول همه مردم سخن بگوید. ممنون
اخر همه ما هزينه سنگين از يك موضوع بقول اقا بي ارزش خواهيم پرداخت برادر من اين امامان محترمً جمعه ميشه يكمي اينًموضوع بي اهميت را به رگ گردن اسلام و مسلمين و خودشون نزديك نكنن باور بفرماييد ابن پيمان با خدا لازم نداره اونم يكطرفه شما ميخواي با خدا پيمان ببندي بابا اون نميخواد به اين شدت و سختي با شما پيمان ببنده خدا در سوره بني اسراييل يا جاي ديگري فرموده قران پر است از محكمات وًمتشابهات انقدر بابا سر متشابهات وًمسايل كوچك جنگ نكنيد اخه اين چه جمله اي هست جوانان ما تحريك ميشن خوب اولا مگر دختران شما جوان نيستن كه در گرد وًخاك وًدماي ٦٠ درجه مجبورشون ميكنيد چادرًمشكي بپوشن كجاي شرع ما چادرًمشگي تعريف شده خوب سند بديد ببينيم پيامبر كه نقل است سفيد ميپوشيدند بعد اون چادر مشگي خودش تعرق بدن كه امانت اللهي است را بهم ميزنه پس ظلم به نفس ميشه و ظلم به جسم كه گناه كبيره استً چون جسم ما امانت خداست اون سخت گيري ها حالا داره جواب عمس ميده ما در زمينه حجاب چند بار پايين و بالا ميشيم عين شنا گري كه به اب پرتاب بشه وًمتعادل خواهيم شد و اقايون مطمين باشن كه مردم ايران خودشونًحجاب معقولي را اننخاب خواهند كرد كه همگي از شهيد بهشتي تا حضرت اقا بش اعتقاد داشته وًدارن خواهش ميكنم همه اندازه نگه دارن و زنان وًجامعه را انقدر تحقير نكنن اون جواني كه تحريك ميشه بيجا ميكنه اون خودش چشم چرانه اون خودش هرزه است كه به ناموس مردم نگاه ميكنه پس تقوي كجاست؟ اينًچه حرف عوام پسندانه اي اخه هست
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اکثر زنان ایرانی بعد از انقلاب به خاطر پوشش زیاد کمبود ویتامین د دارند که باعث خمودی و افسردگی میشود و ما این نعمت خدادای را که افتاب باشد از انها گرفته ایم
لغو کنسرت معنا و مفهوم نداره کارتون اشتباه هست .. این اعمال و رفتارها در ایران جواب نخواهد داد
پوشش بد تجاوز به حریم دیگرانه ولی متاسفانه دیگه به نوعی در مملکت جا افتاده. با این حال دیگه نباید اجازه بدن از این هم بدتر بشه، متاسفانه عده ای خواستن با کشف حجاب جامعه رو آماده کنن برا بیکینی که باید به نظرم برخورد جدی بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
دیگه باید با چه چیزی مبارزه کرد؟ به نظرت تنها مشکل جامعه ما همینه؟
بنده از دیدن اینهمه غارت واختلاس وریا وزمین خواری به گناه می افتم چه کنم
در خصوص توئیت آقای میر سلیم باید بگویم که " باید چنین باشد و آنها دلال منافع ملی کشور و مردمشان هستند چیزی که در کشور ما کمتر دیده می شود."
اصولا انسان به چیز پوشیده بیش تر تحریک میشود، مثلا من با دیدن یک انسان! لخت آمریکایی 1/1000 وقتی که این حجاب نصفه نیمه زنان تو خیابون رو میبینم تحرییییک نمیشم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ای شیطون :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
شما به متخصص غدد مراجعه کنید چون هورمون مردانه تستوسترون کم دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
نظر شما به تنهایی معیار نیست
چرا آقای مدیری درمناسبتها اسمی از اهل بیت ع ویا در روز زن اسمی از حضرت زهرا س ویا در پیروزی انقلاب اسمی از شهدا وامام راحل نمیبرند اگر آنها نبودند آیا امثال ایشان در تلویزیون اجازه اجرا داشتند نمک را میخوریم نمکدان!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
حالت خوبه؟ شب و روزمان را با این حرف ها پر کردهاند..
بسیج به درخواست ناجا و خیلی محدود در ماجرای خیابان پاسداران شرکت کرد!!!!!!!???????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ما هم که .... اره ما گوشامون....
تو گفتی و ....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
نامحدودش چنین نتیجه مصیبت باری برای هر دو طرف داشت اگر نامحدود بود که واویلا.
یا تابناک تو چاپ نمیکنی یا اینکه بحث کشته شدن زندانیان دیگه عادی شده واسه مردم که کامنتی نمیبینم مثل اختلاسها و فساد اداری!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
عادی نشده مردم در باره خبری که می خوانند نظر می دهند.
یا باید حجاب کامل چادر با نقاب و دستکش باشه و هیچ برجستگی مرجستگی به هیچ وجه مشخص نباشه یا باید مثل این فیلم خارجی ها باشه. حجاب موجود در بازار! بسیار تحریک کننده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
مرجستگی کدومه ؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تو برو وزیر فرهنگ طالبان شو
شکم باید انقدر سیر باشد که ادمی به گناه بیافتد ما نان شب و شغل ثابت نداریم ...... میاید قرارداد 89 روزه با جوانان میبندد و پول بیمه اش را میخورد و اخر سه ماه میگوید برو دنبال کارت اینها مسئله است نه موی گندیده چند تا دختر.
توی دوره زمانه ای نیستیم که مردم رو بشه به چیزی اجبار کرد... همین مساله حجاب رو ببینید... بر فرض توی کوچه و خیابان هم به اجبار روسری سر مردم کردید با عکس های بدون پوشش همین مردم توی دنیای مجازی چه می کنید؟...
مشکل همه جوان ها بیکاری
بیکاری حل کنید همه مشکلات حل میسه
یکنفر بگه به مردم جایگاه وزارت ارشاد چیه ؟بی قانونی ازاین بالاتر که درهر شهر ائمه جمعه ومسوولان مجوزرسمی را لغو میکنند بااین شرایط به وزارت ارشادنیازی نیست هر شهری بصورت خودمختار عمل کند
درد مردم حجاب نیست
درد مردم فقر و گرانی و چپاول خق مردم است.
طبق آمار رسمی وطنی مردم استان خراسان رضوی وخصوصا مشهد ازجمله غمگین ترین مردم کشورمحسوب میشود. آقایان دلسوز ملت مردم به شادی هم نیازدارند شما که فقط درکارلغو کردن هستید برای رضای خداهم که شده اگر برای شادی مردم برنامه ای دارید ارائه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
از بس در این شهر گریه و زاری زیاد است.
روی سخنم با امام جمعه اهواز است که فرموده اند جوانان چه گناهی دارند......
جوانان خیلی گناه دارند . پدران همین جوانان بودند که انقلاب کردند .
جوانان خیلی گناه دارند . چون مسئولین مرتب براشون موقعیت شغل و مسکن و ازدواج فراهم می کنند ، اما آنها از سروسامان گرفتن سر باز می زنند .
جوانان خیلی گناه دارند . چون توی انتخابات می رن که سرنوشتشون رو خودشون رقم بزنند ولی بعد از انتخابات یکی دیگه سر نوشتشون رو رقم می زند .
جوانان خیلی گناه دارند . چون تمام اختلاس ها و رانت ها و واردات و صادرات طلا را اینها انجام می دهند .
کاسبان فتنه!
اگر منظور معترضین سال 88 است که بقول آقای زیباکلام، در این 8سال اخیر هیچگونه نشانه ی از دخالت خارجی و فته انگیزی داخلی تبوده و برعکس مخصوصا با نامه اخیر محبوب کاسبان فتنه، رییس جمهور قبلی، بی گناهی محصورین و معترضین بیشتر عیان شد. تا کی خود را به بی خبری می زنید؟
به هرحال باپخش نکردن این قسمت آن هم بی دلیل خراشی دیگربرروح ملت واردکردند این بازی کردن ها باروان ملت ادامه دارد تاکی معلوم نیست.
آقا من نه بسیجی ام نه جیره خوار نه ... ولی این حجاب اجباری و رفراندوم و... رو مسولین راه انداختن تا مطالبات بر حق اقتصادی مردم رو به حاشیه ببرن. من اگه کار داشته باشم ازدواج میکنم و زنان با چادر بیرون بیان یا عریان برام فرقی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مثبت دادم به خاطر جمله آخرت وگرنه حجاب اختیاری و رفرندوم قانون اساسی از خواسته های مردم است.
یک پیشنهاددارم وفکرکنم با توجه به وضعیت خراب اقتصادی دولت یک راه حل مفید باشه.باتوجه به عدم قدرت وکارایی وزارت ارشاد وظایف ومسئو لیتهای این وزارتخانه درهرشهری به ائمه جمعه ودادستانی واگذارشود
حضرت جزایری : یک عمر در دین و ایمانمان زمزمه کردید که الانسان حریص علی ما منع منه ... حال چه شده که برعکس حکم برهان معکوس صادر می کنید...مگر جوانان را انسان حساب نمی کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ن------------------------------------------ه
"خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران" انشااااااااااااااااااااااااالله
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
امیدوارم تمام ورزش ایران را تعلیق کنند.
ایناکه گفتن ما کاری به داخل خونه های مردم نداریم پس چطور ریختن توی خونه و پارتیو بهم زدن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
لابد صدای بزن بکوب شان تا ده تا خونه اون طرف تر میرفته! فکر می کنید تو اینجور برنامه ها رعایت حال همسایه را می کنند!
من متوجه اصطلاح بی حجابی تحمیلی نمیشوم. منظور از این اصطلاح دقیقا چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
مغالطه میفرمایند که اذهان منحرف شوند.
شگردی خاص است
من خودم محجبه هستم و علاقه دارم در جامعه نیز پوشیدگی رعایت بشه اما بهر حال سوالاتی ذهن انسان را مشغول می کنه، ۱_ چرا در کشور های عموما سنی مذهب که به سنت بسیار اهمیت می دهند حتی مناقشه ای در امر حجاب اجباری و قانونی کردن آن نیست. ۲_ اگر می گویند بی حجابی راندمان کار را در جامعه پایین می آورد ،آمار که نشان می دهد کمترین بهره وری نیروی کار در ایران وجود دارد‌۳_ چرا مردها نباید طوری تربیت شوند که به فرموده قرآن نگاه خود را فرو پوشند؟ ۴_ اگر در جامعه مقدار زیادی کار فکری و اشتغال عملی باشد آیا باز هم افکار روی مسایل جنسی متمرکز می شود؟ ۵_ اگر گناهان کبیره دیگر مثل دروغ و اتلاف حق الناس و ریختن آبروی مردم و ربا و ...‌ که بسیار شایع هستند خط قرمز و محل منازعه سیستم سیاسی و اجتماعی قرار گیرد و عدالت اجتماعی برقرار باشد آیا مردم اخلاق مدارتری نخواهیم داشت؟
در این کشور حجاب مهمه ولی دزدی برخی مسولین نه
اخراج نرگس موسوی از دانشگاه آزاد یک انتقام گیری سخیف است که صد البته بنفع او تمام خواهد شد
واللاه ما با دیدن بی حجابی به گناه نمی افتیم شما اصرار دارید بگید که به گناه میفتیم. این تصور غلط بعضی هاست
این آقای خاتمی کی میخواهد بفهمد که اصل دین اجباری نیست و مملکت ما متشکل از مسلمانان و غیر مسلمانان است وزور وخشونت درهیچ زمانی راه بجایی نبرده است.
جناب اقای صدیقی از بی حجابی میلی چی ان را هم نمی خواهید نه بامیل مردم کار دارید نه با میل دنیا فقط میل شما مهم است تاتری اول انقلاب از سیما پخش شد البته در مورد امریکا بود ولی بعضی جمله ها برای یک مورد خاص نیست گفتند شما ازاد هستید که ازادانه هرچه ما گفتیم را بگویید چشم حالا شده کار ما که ازادیم ازادانه همه چیز نه تنها حجاب را تحمیلی قبول کنیم وجیک هم نزنیم قربان شما ملت ایران
من نمی دانم خانم ریاحی چه جور پوششی داشته که برنامه پخش نشده. اما اینو می دونم که بعضی خانم ها و البته بعضی آقایون بازیگر اسرار دارند یه جوری لباس بپوشند که بگند با بقیه مردم فرق دارند. این هم یه جور عقده خودبزرگ بینی است. خوب لابد پوشش این خانم هم آنقدر غیر معمول بوده که از پخش برنامه جلوگیری کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
رسانه میلی دیگه خخخخخ
آدمهای کوچک را آنقدر بزرگ کرده اند که یارای مقابله با آنها را ندارند.
به خدا من تحریک نمی شوم .چرا فکر می کنید جوان ایرانی نریض جنسی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
تحریک شدن مربوط به غریزه جنسیه و برای همه انسانها یکسان عمل میکنه شما بهتره به پزشک مراجعه کنید.
در وانفسای مشکلات عدیده جامعه ، چه اصراری به بخش برنامه های سخیف و مزخرفی همچون دور همی و اداهای لوس مدیری از سیما دارند؟
بي حجابي تحميلي چيست؟
جوانان به گناه می افتند که بد نیست.اتفاقا همین گناه ها خیلی خیلی خوشه و روح انسان را آروم میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
کسیکه قراره در آتش جهنم بسوزه هیچوقت نمیتونه واقعا خوشحال باشه مگه اینکه خودش رو فریب بده
کاشکی به کوری چشم دشمنان جلوی دزدی آقازداها را می گرفتید.
اگر قراره که انسان از هر چیزی منع شد حریصتر بشه پس از سم هم منع میشه باید حریصتر بشه؟
بابا مهران مدیری همه شما را سر کار گذاشته
یعنی تأیید خاتمی بد بود و تایید نکردنش برای کشور بدتر.
آيا اين به معني تشخيص مصلحت نظام نيست؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر