بازدید 10235
گزارش

گزینه های جانشینی خادم/حیدری کنارکشید،صندلی رسول پیشکش برادر؟

رسول خادم توسط سلطانی فر و داورزنی به جلسه مشترکی دعوت شده و این دعوت را رد کرده است. در صورتی که این جلسه مشترک تا چند روز آینده برگزار نشود و وزارتخانه از جدیت تصمیم خادم اطمینان حاصل کند، با استعفا موافقت خواهد شد
کد خبر: ۷۸۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 08 March 2018

بعد از اصرار رییس فدراسیون کشتی بر استعفا گزینه هایی برای جانشینی او مطرح شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا دیگر دقیقا یک هفته از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی گذشته است. با وجود مخالفت وزیر ورزش و اصرار اهالی کشتی به نظر می رسد مرغ آقای رییس یک پا دارد و او حاضر به بازگشت نیست. 

از وزارت ورزش خبر می رسد رسول خادم توسط سلطانی فر و داورزنی به جلسه مشترکی دعوت شده و این دعوت را رد کرده است. در صورتی که این جلسه مشترک تا چند روز آینده برگزار نشود و وزارتخانه از جدیت تصمیم خادم اطمینان حاصل کند، بعید نیست که وزیر هم به ناچار با استعفای رییس فدراسیون کشتی موافقت کرده و فرد جدیدی را جایگزین او کند. جالب اینکه هنوز کنار رفتن رسول خادم قطعی نشده، گزینه های جانشینی او به صف شده اند. از افرادی همچون امیررضا خادم، علیرضا حیدری، حسن رنگرز و امیر عفراتی به عنوان گزینه های سرپرستی فدراسیون کشتی نام برده می شود.

 علیرضا حیدری حتی به این شایعه واکنش هم نشان داده است: « اگر به من بگویند جای خادم بیایم، اصلا قبول نمی کنم چون منابع مالی که رسول دارد و از آن ها استفاده می‌کند را من ندارم. ممکن است بتوانم کشتی را اداره کنم اما نمی توانم مانند رسول کشتی را اداره کنم. پس چه دلیلی دارد من بیایم جای خادم. او بهتر از بقیه این کار را انجام می دهد.» 

البته شایعه انتقال امیررضا خادم به فدراسیون کشتی جدی تر از سایرین است و گفته می شود او به کارش در وزارت ورزش پایان می دهد و جای برادرش را در فدراسیون کشتی خواهد گرفت. البته در این صورت شاید رسول در حوزه فنی باقی مانده و بدون دغدغه های مدیریتی به کارش در این حوزه ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها