بازدید 27226

آتش سوزی مشکوک در انبار نظامی دزفول / هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست + فیلم

شامگاه چهارشنبه در یکی از انبارهای نظامی شهرستان دزفول آتش سوزی مهیبی رخ داد که بسیاری از شهروندان را نگران کرد. پس از این اتفاق نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند و در تلاش هستند تا آتش را خاموش کنند. مسئولان از مهار آتش می گویند و شهروندان از شنیدن صدای انفجار خبر می دهند.
کد خبر: ۷۸۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 07 March 2018

آتش سوزی مشکوک در انبار نظامی دزفول / هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیستشامگاه چهارشنبه در یکی از انبارهای نظامی شهرستان دزفول آتش سوزی مهیبی رخ داد که بسیاری از شهروندان را نگران کرد. پس از این اتفاق نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند و در تلاش هستند تا آتش را خاموش کنند.

به گزارش «تابناک»، ساعت 22 و 30 دقیقه چهارشنبه شب وقوع صدای چندین انفجار موجب وحشت مردم اندیمشک و دزفول و دیگر شهروندان شهرهای شمالی خوزستان شد و ترافیک شدیدی را در مسیر شهرهای اندیمشک و دزفول به وجود آورد؛ ترافیکی که تردد وسایل نقلیه را در این مسیر جاده‌ای با مشکل مواجه کرده است و برخی شهروندان دقایقی را در خیابان‌ها سپری کردند.

علت انفجار هنوز معلوم نیست
۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۷

در همین رابطه دادستان دزفول گفت: علت انفجار هنوز معلوم نیست. عوامل در صحنه حضور دارند تا انفجارها به پایان برسد و خطر برطرف شود.
وی افزود: منطقه نظامی است و باید مسولان قضایی و نظامی علت را بررسی کنند و اقدامات لازم برای کنترل محیط در حال انجام است.

در حال حاضر حجم این حریق بالا است
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۵

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در همین باره گفت: آتش‌سوزی تیپ 292 زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر حجم این حریق بالا است و کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند.

حاجی زاده تأکید کرد: خوشبختانه براساس گزارش‌های رسیده این حادثه تا کنون هیچگونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است.

فیلم ویدئویی از انفجار در انبار مهمات دزفول
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید : 2831
توضیحات مسئولان در مورد حادثه
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید : 831
شهروندان دزفولی از شنیدن صدای انفجار خبر می دهند
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۰

در حالی که برخی مسئولین در گفتگو با رسانه ها از مهار آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی خبر دادند، اما شهروندان دزفولی از شنیدن صدای انفجار خبر می دهند.

آتش مهار شده و حادثه تحت کنترل است
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۰

دهقان معاون استاندار خوزستان در رابطه با جزئیات بیشتر حادثه گفت: آتش مهار شده و حادثه تحت کنترل است. علت این حادثه در حال بررسی است و مردم نیز می توانند با آرامش به خانه های خود بازگردند.

نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰

 امیر عیسی‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در رابطه با جزئیات این حادثه اظهار کرد: شنیده شدن صدای انفجار در دزفول مربوط به یک آتش‌سوزی جزئی در یکی از انبارهای تیپ 292 زرهی دزفول بوده است.

وی افزود: با توجه به وجود انبار در محل آتش‌سوزی، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند و خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته‌ایم و تلاش برای مهار این آتش‌سوزی آغازشده است.

این اتفاق که در تیپ 292 زرهی شهرستان دزفول رخ داد وحشت مردم محلی را به همراه داشته است و منجر به ترافیک شدیدی در محدوده وقوع انفجار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۹
از انفجارهای پی در پی سخن می گویند!!!

نکند این هم کار استکبار جهانی است؟
هر چی زودتر باید امسال رو تموم کنیید. هر سال بدتر از پارسال
منجر به ترافیک شدیدی در محدوده وقوع انفجار شده است. "برای گرفتن سلفی" هموطنای گرامی میدونید آتش سوزی در انبار نظامی یعنی چی؟ ممکن به خاطر یک سلفی جانتون رو از دست بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
میمیریم ولی باید سلفی را بگیریم
تابناک، ممکنه لطف کنی از اقای دهقان معاون استاندار خوزستان بپرسی چرا کذب میگه در حالیکه صرف نظر از مردم، آتش نشانی هم میگه حریق ادامه داره؟
جالبه که شبکه خوزستان گفته تمرین بوده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
تا حالا از صدا و سیما چه ملی یا استانی و...حرف راست شنیدی؟؟؟
احتمالاً کار اسرائیل باشه، مثل بمباران پایگاههای ایران در سوریه توسط اسرائیل یا نارضایتی نیروهای ارتش
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
شايد هم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
فکر کنم کار مریخی ها باشه
هر آتش سوزی در زاغه و انبارهای نظامی به هر دلیلی نشانه یک موضوع است شیر تو شیر بودن
اینجور که از روند خبر رسانی میشود فهمید ، ظاهرا انفجار مربوط به مواد محترقه چهارشنبه سوری بوده است وبه انبار مهمات ربطی ندارد
این فیلم شما که فرقی با اینکه یک لاستیک آتش گرفته باشد نداشت.
هر دم از باغ بری میرسد..........
بین توضیحات مسئولان با توضیحات مسئولانه خیلی فاصله است
دادستان می گوید علت حادثه مشخص نیست. در هر مکانی که مواد انفجاری و آتش زا وجود داشته باشد، امکان خوداشتعالی و انفجار از جمله به دلیل فاسد شدن مواد وجود دارد. تابناک بر چه اساسی تیتر می زند « آتش سوزی مشکوک »!؟؟؟؟ آیا تخصص آتش نشان دارد؟ آیا در محل حضور داشته ؟؟؟ آیا ....
چه اصراری دارد اعتمادعمومی بعنوان بزرگترین سرمایه ملی در هر کشوری را « بسوزانید »!
جذب خواننده خوب است اما نه به قیمت خیانت ملی ! این اولین بار نیست که تابناک از چنین تیترهایی استفاده می کند. در این شرایط حساس، باید بابت این کارها شرم کنید
اتفاقات زنجیره ای. در دولت روحانی چند تا از این اتفافات بوجود آمده جای بررسی نیست؟
باز که مشکوک شد
زلزله زدگان کرمانشاه هنوز در چادر زندگی می کنند ، این سوء مدیریت در کشور است و این سوء مدیریت گسترده است که همه جای کشور مثل یک زخم چرکین عوارضش را می بینیم اما مدیریت ناکارآمد همه چیز را کار دشمن و مشکوک می داند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار